خبرگزاری کار ایران

احمد هاشمیان خبر داد:

مثبت اعلام شدن دوپینگ دو بازیکن فوتبال / یک بازیکن لیگ برتری است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۳۰

نمونه های مثبت رمزگشایی شده که یک نمونه آن مربوط به لیگ برتر فوتبال و دومین نمونه مربوط به یکی از بازی های جام حذفی و یک تیم دسته دومی بوده است.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از اعلام نتایج ۸۳ نمونه کنترل دوپینگ از سوی آزمایشگاه کلن آلمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: بر اساس اعلام آزمایشگاه کنترل دوپینگ، نتایج ۸۳ نمونه کنترل دوپینگ فوتبال و فوتسال اعلام شده که بنابر نتایج اعلامی ۸۱ نمونه منفی و دو نمونه مثبت است.

وی افزود: نمونه های مثبت رمزگشایی شده که یک نمونه آن مربوط به لیگ برتر فوتبال و دومین نمونه مربوط به یکی از بازی های جام حذفی و یک تیم دسته دومی بوده و بر همین اساس موارد تخلف به بازیکن و باشگاه مربوطه ابلاغ شده و در صورت عدم درخواست آنالیز نمونه B از سوی بازیکنان متخلف، فرآیند رسیدگی آغاز و طبق قوانین آیین نامه ملی کنترل دوپینگ اقدام می شود.

هاشیمان در ادامه گفت: در نمونه های مثبت اعلام شده، ماده ممنوعه ناندرلون، تاموکسی سن و استانازول وجود داشته است.

وی در پایان ضمن تشکر از رسانه های گروهی گفت: اخیرا شاهد همکاری شایسته رسانه های گروهی به ویژه خبرگزاری ها و روزنامه ها در پرهیز از هرگونه گمانه زنی و استفاده از حروف مخفف در جهت معرفی افراد ذکر شده، بوده ایم که به نوبه خود از این فرهنگ رسانه ای تشکر می کنم و به منظور رعایت حقوق متخلفین و موارد تصریح شده در آیین نامه کنترل دوپینگ و با اهدف اشاعه اخلاق مداری در فوتبال کشور انتظار دارم رسانه های جمعی همچنان صحه صدر نشان داده و اجازه دهند پس از رسیدگی پرونده متخلفین، تا صدور رای قطعی مطالب خود را مطرح کرده و مطمئنا با قطعی شدن رای متخلفین؛ مراتب از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد. ضمن اینکه از همکاری شایشته رسانه های گروهی مراتب تشکر خود را اعلام می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز