خبرگزاری کار ایران

با استقلال قرارداد داخلی بستم؛

کریمی: حرف عابدینی تلخ‌ترین خاطره ورزشی‌ام شد / پشیمانم چرا در بایرن‌مونیخ نماندم!

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۵۵

کریمی در مورد اختلاف با علی دایی که از یک بازی سالنی آغاز شد، گفت: آن زمان بسیار جوان بودم و ایام به کام ایشان بود، ولی آدم در هر جایگاهی که قرار می گیرد نباید از بالا دیگران را نگاه کند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دوست داشتم به پرسپولیس برگردم و بار دیگربا این تیم بهترین بازیکن آسیا شوم و از فوتبال خداحافظی کنم گفت: متاسفانه هر بار می خواستم به تیم محبوبم برگردم عده ای برایم کارشکنی می کردند.

به گزارش ایلنا، علی کریمی در برنامه تلویزیونی ۹۰ سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: باید ابتدا از کارلوس کی روش تشکر کنم که این فرصت را به من داد تا در تیم ملی مربیگری کنم اما باید بگویم که این شغل استرس زیادی دارد.

وی در مورد علاقه خود از بچگی به فوتبال عنوان کرد: همواره همسایه ها به خانواده ام گلایه می کردند که باعثایجاد سروصدا می شوم، ولی علاقه عجیبی به فوتبال داشتم.

کریمی در مورد مطرح شدن خود در فوتبال ایران گفت: در لیگ های نوجوانان و جوانان استان تهران بازی می کردم و در دیدار نهایی فوتسال جام رمضان که من در تیم فتح حضور داشتم با اقتدار استقلال تهران را در سالن مملو از تماشاگر آزادی تهران شکست دادیم و همین بازی آغازی برای مطرح شدنم بود.

وی با اشاره به اینکه از کودکی در خانواده ای پرسپولیسی بزرگ شده است، تصریح کرد: در بین اعضای خانواده ام فقط برادرم، فرشید که مدتی در پرسپولیس حضور داشت یک استقلالی است. البته خودم نیز پس از مسابقات جام رمضان حتی با استقلال تهران قرارداد داخلی با رقم ۵ میلیون تومان هم امضا کردم اما در نهایت به پرسپولیس رفتم.

کریمی در مورد خاطره بد خود از فوتبال عنوان کرد: در ۲۰ سالگی و در بین دو نیمه بازی پرسپولیس با فجرسپاسی، امیر عابدینی مدیرعامل وقت پرسپولیس خطاب به من اعلام کرد که اگر یک کارگر ساختمانی را به جایم استخدام می کرد عملکرد بهتری در تیم داشت که این مساله تلخ ترین خاطره زندگی ورزشی ام بود.

وی در مورد درگیری با داور در زمانیکه در تیم امید حضور داشت عنوان کرد: این مساله سبب شد تا دیگر به داوری ها اعتراض نکنم و از شانس بد من فدراسیون فوتبال ایران هر تلاشی انجام داد نتوانست محرومیت را کاهش دهد.

کریمی در مورد اختلاف با علی دایی که از یک بازی سالنی آغاز شد، گفت: آن زمان بسیار جوان بودم و ایام به کام ایشان بود، ولی آدم در هر جایگاهی که قرار می گیرد نباید از بالا دیگران را نگاه کند.

وی در مورد گفت و گوی سال های دور خود با یکی از نشریات که گفته بود خداوند عنایت زیادی به دایی دارد، گفت: فکر نمی کنم حرف بدی زده باشم و خود من نیز مورد لطف بیش از اندازه خداوند بودم که به اینجا رسیده ام.

کریمی در مورد حضورش در تیم الاهلی امارات در اوج آمادگی و جوانی عنوان کرد: خیلی ها می گفتند که به خاطر تنبلی به لیگ امارات رفتم، اما از همان لیگ راهی بایرن مونیخ شدم و حتی در فرودگاه دبی مسئولان باشگاه الاهلی رقم عجیب و نجومی پیشنهاد دادند که آن را قبول نکردم.

وی در مورد حضورش در بایرن مونیخ عنوان کرد: بازیکنانی که تیم خود را تغییر می دهند انگیزه بالایی دارند و در باشگاه بزرگی چون بایرن خیلی زود در بین بازیکنان مطرح شدم و فقط در بین بازیکنان، حسن صالح حمیدزیچ برایم کمی مشکل سازی می کرد که شاید برخی دوستان که رابطه خوبی با این بازیکن بوسنیایی داشتند به وی خط داده بودند.

کریمی در خصوص جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و اعتراض شدیدی که پس از تعویض در دیدار با پرتغال داشت، گفت: تیم ملی شرایط و تمرینات مطلوبی نداشت و اتفاقاتی رخ داد که نمی خواهم در موردش صحبت کنم. وقتی بازیکنی تعویض می شود مربی به استقبال شاگرد خود می رود و من هم قبول دارم که بازی خوبی برابر پرتغال انجام ندادم، اما رفتار برانکو ایوانکوویچ نیز باعثافزایش عصبانیت ام شد.

وی در مورد محرومیتش از تیم ملی گفت: آن زمان به برنامه های فدراسیون و سرمربی تیم ملی اعتراض داشتم که سرپرست تیم ملی از من خواست که آن مصاحبه را تکذیب کنم و آن را نپذیرفته و در نهایت محروم شدم.

کریمی در خصوص صحبت های علی دایی مبنی بر دو دستگی در تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۰۴ و پاس ندادن به او گفت: دو دستگی در تیم ملی ایران در آن زمان وجود نداشت و چنین چیزی را در تیم نمی دیدم. بازیکن باید بهترین گزینه را برای پاس دادن انتخاب کند و نباید دیگران فکرهای عجیب به ذهن خود راه بدهند.

وی در مورد آشتی عجیبی که با علی دایی در چند سال قبل انجام داد اظهار داشت: آشتی های زورکی در فوتبال ایران زیاد بوده است و مرا به اجبار به سوی علی دایی بردند تا آشتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر زمانیکه می خواستم در پرسپولیس باشم برخی مانع می شدند، گفت: دوست داشتم یکبار دیگر با پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شوم که متاسفانه به تیم محبوبم بازنگشتم و همه چیز تمام شد.

کاپیتان سال های گذشته پرسپولیس در مورد درگیری های متعدد با مربیان و مدیران باشگاه ها عنوان کرد: اخلاق من اینگونه است و فردی نمی تواند اخلاق خودش را تغییر دهد.

کریمی در خصوص بهترین گلی که به ثمر رسانده است، گفت: در دیدار بایرن مونیخ و دورتموند گلی زدم که بسیار زیبا بود و آن را فراموش نمی کنم.

وی در خصوص حسرت ورزشی خود گفت: تنها حسرتی که می خورم این است که امکان تمدید قرارداد با بایرن مونیخ را داشتم و آنرا انجام ندادم که بسیار پشیمان هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز