خبرگزاری کار ایران

ایران در برزیل دنیا را شگفت‌زده کرد؛

اشتیلیکه: با اعتماد بنفس بالا به تهران آمده‌ایم / شناخت کاملی از ایران دارم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۶۸

این چهارمین بازی من به عنوان سرمربی کره‌جنوبی است چون ما جلوی پاراگوئه، کاستاریکا و اردن هم بازی کردیم. ما هم مثل ایران و کی‌روش هدف‌مان آماده‌سازی تیم برای جام ملت‌های آسیا است.

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی دیدار با تیم اول رنکینگ آسیا را دشوار توصیف کرد و گفت: بردن ایران در خانه اش کار سختی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولی اشتیلیکه سرمربی آلمانی تیم فوتبال کره جنوبی که در نشست خبری پیش از دیدار با ایران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: من در وهله اول تشکر می کنم که این فرصت فراهم شده تا ما با تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا روبرو شویم و مقابل ایران بازی کنیم. ما نتیجه خوبی مقابل اردن گرفتیم و با اعتماد به نفس بالایی برای رویارویی با ایران به اینجا آمده ایم اما می دانیم اگر بخواهیم ایران را ببریم کار سختی داریم.

وی افزود: شاید نتوانیم بگوییم که این بازی جدال دو تیم مقتدر آسیا است چون تیم ما در حال حاضر تیم چهارم آسیا در رنکینگ است و تلاش می کنم نحوه بازی تیم و تصورات ذهنی بازیکنانم را عوض کنم و در راه درستی قدم بزنم.

اشتیلیکه ادامه داد: این چهارمین بازی من به عنوان سرمربی کره جنوبی است، چون ما جلوی پاراگوئه، کاستاریکا و اردن هم بازی کردیم. ما هم مثل ایران و کارلوس کی‌روش هدف‌مان آماده‌سازی تیم برای جام ملت‌های آسیا است.

سرمربی کره جنوبی در پایان و در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا که پرسید چه شناختی از فوتبال ایران دارید و عملکرد ایران در جام جهانی را چطور دیدید، اظهار داشت؟ می توانم بگویم شناخت مناسبی از ایران دارم و اشکان دژاگه آشنایی کامل دارم و می دانم او در تیم های ملی پایه آلمان بازی کرده است. من در بحثشکل گیری و سیستم فوتبال ایران نقطه نظراتی دارم درباره حضور ایران در جام جهانی می توانیم در مورد هر چهار تیم حاضر در جام جهانی صحبت کنیم. ایران در جام جهانی مقابل آرژانتین بازی نزدیکی ارائه کرد و کل دنیا را شگفت زده کرده اما فوتبال آسیا در مجموع باید پیشرفت کند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه فردا سه شنبه ۲۷ آذر ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز