خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار تدارکاتی ۲۷ آبان؛

برنامه تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی اعلام شد / دوشنبه نشست خبری مربیان

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۰۹

تمرین تیم ملی فوتبال ایران فردا(دوشنبه ۲۶ آبان ماه) راس ساعت ۱۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که ورود خبرنگاران در ۱۵ دقیقه اول تمرین آزاد خواهد بود.

زمان نشست خبری و مطبوعاتی سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، برنامه تمرینی، نشست هماهنگی و کنفرانس های خبری سرمربیان تیم های ملی ایران و کره جنوبی اعلام شد.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران فردا(دوشنبه ۲۶ آبان ماه) راس ساعت ۱۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که ورود خبرنگاران در ۱۵ دقیقه اول تمرین آزاد خواهد بود. تیم ملی کره جنوبی از ساعت ۱۶:۳۰ در زمین اصلی ورزشگاه آزادی تمرین خواهد کرد.

کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی کره جنوبی ساعت ۱۲ و کنفرانس مطبوعاتی کارلوس کی روش از ساعت ۱۲:۳۰ در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.

همچنین نشست هماهنگی این دیدار فردا و از ساعت ۱۱ صبح در محل فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد. لازم به توضیح است مسئول برگزاری این دیدار حامد مومنی و مسئول رسانه ای این مسابقه محمدرضا کسرایی است.

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه روز سه شنبه ۲۷ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز