خبرگزاری کار ایران

با حضور در غرفه ایلنا

مالکی: دوست دارم پرسپولیس دربی را ببرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۲۴

دوست دارم پرسپولیس این دربی را ببرد اما نتیجه پرگلی نخواهد بود چون دو تیم هر چند انگیزه بالایی دارند اما با احتیاط بازی خواهند کرد.

فدا حیسن مالکی رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور در غرفه ایلنا مستقر در نمایشگاه مطبوعات ور سانه ها اظهار داشت: دوست دارم پرسپولیس دربی را ببرد.

وی در مورد دربی تهران اظهار داشت: دربی همیشه جذابیت خاص خودش را دارد و به افت و خیز و تیم ها در جدول کاری ندارم سابقه ای که دو تیم دارند با عثمی شود که دربی برای طرفداران دو تیم همیشه جذابیت بسیار بالایی داشته باشد.

او در مورد شرایط پرسپولیس در حال حاضر گفت: درخشان زمانی تیم را تحویل گرفت که پرسپولیس مشکلات خاص خودش را داشت و جایگاه خوبی هم در جدول نداشت و نمی توانست با زیکنان مد نظرش را هم بگیرد در مجموع در خشان مشکلات زیادی در پرسپولیس داشت.

وی در مورد شرایط استقلال برای این دیدار گفت: احساس می کنم شرایط جسمی و روحی بازیکنان استقلال درحال حاضر نسبت به پرسپولیس بهتر است اما انگیزه با زیکنان پرسپولیس بیشتر از استقلالی ها است دیروز صحبتی با منتغمی داشتم وبه اوگفتم که تلاش کند حواشی موجود به تیم منتقل نشود تا پرسپولیس بتواند در دربی بازی خوبی انجام دهد.

مالکی در پایان گفت: دوست دارم پرسپولیس این دربی را ببرد اما نتیجه پرگلی نخواهد بود چون دو تیم هر چند انگیزه بالایی دارند اما با احتیاط بازی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز