خبرگزاری کار ایران

می توانستیم مقابل تراکتوربرنده باشیم

افشارزاده: در دربی دل هواداران را شاد می کنیم / بخاطر لغو سفر به آمریکا جریمه نمی شویم

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۳۳

امیدواریم یک بازی خوب را از هردو تیم ببینیم. در داربی های قبلی کیفیت بازی ها پایین بوده اما امسال می خواهیم یک بازی خوب را ارائه دهیم و در نهایت دل هواداران را شاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارم بازی خوبی که مقابل تراکتورسازی انجام دادیم مقدمه ای برای نمایش خوب در دربی باشد و اینبار دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده درباره نتیجه بدست آمده در دیدار تیمش برابر تراکتورسازی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و فکر می کنم با توجه به حضور ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه، ما بازی خوبی را ارائه دادیم. این نمایش ما می تواند پایه یک نمایش خوب در داربی باشد.

وی ادامه داد: تراکتورسازی خیلی منسجم ظاهر شد و متاسفانه ما روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کردیم. انصافا ما در نیمه دوم این بازی خیلی خوب بودیم و می شد که سه امتیاز را از آن خود کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این سئوال که آیا جریمه ای به دلیل لغو اردوی استقلال در آمریکا متوجه باشگاهش نخواهد بود، گفت: همانطور که اشاره کردید، به طور قطع اردوی ما در آمریکا منتفی است اما درباره جریمه باید بگویم که هیچ جریمه ای در این باره استقلال را تهدید نمی کند.

مدیرعامل استقلال در پایان درباره داربی پایتخت افزود: امیدواریم یک بازی خوب را از هردو تیم ببینیم. در داربی های قبلی کیفیت بازی ها پایین بوده اما امسال می خواهیم یک بازی خوب را ارائه دهیم و در نهایت دل هواداران را شاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز