خبرگزاری کار ایران

منتظر روز برگزاری مسابقه هستیم؛

عسگری: داور دربی هنوز مشخص نیست / شانس جهانبازی به اندازه ۴ گزینه دیگر است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۸۵

وقتی هنوز فدراسیون فوتبال زمان برگزاری شهرآورد پایتخت را مشخص نکرده است ما چگونه می‌توانیم داور را انتخاب کنیم؛ هر وقت روز بازی مشخص شد کمیته داوران هم گزینه خود را اعلام خواهد کرد.

رییس دپارتمان‌داوری فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هنوز هیچ تصمیمی برای انتخاب داور شهرآورد پایتحت نگرفته، گفت: شانس یدالله جهانبازی برای قضاوت دربی به اندازه دیگر گزینه‌ها است.

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه زمان برگزاری دربی مشخص نشده، دپارتمان داوری هم برای انتخاب داور دربی تصمیمی نگرفته و منتظر اعلام نظر نهایی فدراسیون فوتبال در این زمینه هستیم.

وی در مورد مطرح نام یدالله جهانبازی و اعلام آمادگی وی برای قضاوت دربی گفت: نمی‌دانم این اخبار، مبنی بر انتخاب‌شدن یدالله جهانبازی به عنوان داور شهرآورد پایتخت از کجا منتشر شده، چراکه ما هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ایم.

عسگری اظهار داشت: وقتی هنوز فدراسیون‌فوتبال زمان برگزاری شهرآورد پایتخت را مشخص نکرده ما چگونه می‌توانیم داور را انتخاب کنیم؛ هر وقت روز بازی مشخص شد کمیته داوران هم گزینه خود را اعلام خواهد کرد که این امر ۴۸ ساعت قبل از مسابقه خواهد بود.

عسگری پیش از این فغانی، حق‌وردی، اکبریان، صالحی و جهانبازی را به عنوان گزینه‌های احتمالی قضاوت دربی نام برد. هفتاد و نهمین شهرآورد تیم‌های استقلال وپرسپولیس روز ۳۰ آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز