خبرگزاری کار ایران

قاطعانه از کادرفنی حمایت می کنیم؛

افجه‌ای: اولتیماتومی به قلعه نویی ندادیم / بدهی ها میراثفتح الله زاده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۴۵

جلسه هیات مدیره تشکیل نشده چون این هفته تعطیلات بود و جلسه ما یکشنبه هفته آینده تشکیل می‌شود. جلسه هیات مدیره هم که تشکیل شود کماکان کل اعضای هیات مدیره حامی قاطع قلعه‌نویی هستیم.

سخنگوی هیات مدیره استقلال هرگونه اولتیماتوم به امیر قلعه‌نویی را تکذیب می‌کند و مدعی است که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال کماکان از سرمربی این تیم حمایت قاطع و کامل دارند. گفت و گوی سیدسعید افجه‌ای با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

گویا هیات مدیره استقلال به قلعه‌نویی برای نتایج اخیر تیم اولتیماتوم داده است. این خبر صحت دارد؟
اصلا چنین بحثی نیست. جلسه هیات مدیره تشکیل نشده چون این هفته تعطیلات بود و جلسه ما یکشنبه هفته آینده تشکیل می‌شود. جلسه هیات مدیره هم که تشکیل شود کماکان کل اعضای هیات مدیره حامی قاطع قلعه‌نویی هستیم.

اگر نتایج به همین شکل باشد باز هم از قلعه‌نویی حمایت می‌کنید؟

باید به نتایج تیم نگاه کلی داشته باشیم و نباید فقط این ۶ بازی اخیر را ببینیم. ما باید ۱۳ بازی لیگ و دو بازی جام حذفی را ببینیم که نتیجه بدی نبوده است و البته در آینده نتایج ایده‌آل می‌شود چون معمولا تیم‌های قلعه‌نویی در نیم فصل دوم بهتر نتیجه می‌گیرند.

بازی با تراکتورسازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
چون با تراکتورسازی در بالای جدول رقابت داریم این بازی حساسیت دارد. همیشه بازی‌های دو تیم زیبا بوده و خوشحالیم که مردم خوب آذربایجان به ورزشگاه می آیند و این بازی را از نزدیک می‌بینند. این بازی همیشه جذاب بوده و بازی هم پخش می‌شود و امیدوارم مردم از دیدن این بازی لذت ببرند.

چقدر به پیروزی در این بازی امیدوار هستید؟

این سوال را از کادر فنی بپرسید؛ ما فقط دعا می‌کنیم.

در مورد ۹۰۰ هزار دلار بدهی به بازیکنان خارجی سابق تیم چه نظری دارید؟

این بحثرا آقای افشارزاده مطرح کرده و خودش هم مذاکرات را پیگیر است. هنوز جلسه هیات مدیره تشکیل نشده تا در مورد آن بحثکنیم و بهتر است این سئوال را از خود آقای افشارزاده بپرسید.

گویا این میراثفتح‌الله‌زاده برای شما و استقلال است؟
ظاهرا اینطوری است و باید در هیات مدیره مطرح شود و بعد موضع‌ خودمان را اعلام می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز