خبرگزاری کار ایران

جو تبریز علیه قلعه‌نویی است؛

روشن: فتح‌الله‌زاده پاسخگوی بدهی‌های استقلال باشد / آندو باید از استقلال جدا می‌شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۴۰

بازی خیلی مشکلی است به خصوص اینکه قلعه‌نویی در آنجا خاطره خوشی ندارد و همه علیه او هستند. من الان در تبریز هستم و جو علیه قلعه‌نویی است و همه هواداران تراکتورسازی برای او خط و نشان می‌کشند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که جو تبریز به شدت علیه امیر قلعه‌نویی است و این مسئله برای استقلال در بازی با تراکتورسازی مشکل‌ساز خواهد شد و نمی‌توانند راحت مقابل این تیم کار کند. گفت و گوی حسن روشن با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

با توجه به نتایج ضعیف اخیر شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟
هفته هفتم بود که استقلال ۶ بازی‌اش را برده بود و صدرنشین بود که گفتم موقعیت تیم خوب نیست و به مشکل می‌خورند. این تیم جوانگرایی کرده اما این بازیکنان مال خود باشگاه نیستند و از آکادمی استقلال نبوده‌اند و وقتی دعوا می‌شود فرار می‌کنند به جز این مساله باید بگویم که تیم‌های دیگر هم مدعی هستند و امسال این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست چون تیم‌های دیگر از آکادمی‌ خودشان بازیکن آورده‌اند و روی تیم‌شان غیرت دارند. اینها فکر می‌کنند ما حرف می‌زنیم تا خودمان سرمربی استقلال شویم اما اصلا چنین چیزی نیست.

بازی با تراکتورسازی در تبریز را چطور می‌بینید؟
بازی خیلی مشکلی است، به خصوص اینکه قلعه‌نویی در آنجا خاطره خوشی ندارد و همه علیه او هستند. من الان در تبریز هتسم و جو علیه قلعه‌نویی است و همه هواداران تراکتورسازی برای او خط و نشان می‌کشند که به آنها گفتم کار نکنند تا خودشان خجالت بکشند. نمی‌دانم امیر قلعه‌نویی در آنجا چکار کرده اما کلا جو تبریز علیه قلعه‌نویی است.

آندرانیک تیموریان هم با باشگاه به مشکل خورده و چند روزی در تمرینات تیم شرکت نکرد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

آندو اشتباه کرد که در استقلال ماند. معمولا کسی که آخر فوتبالش است مثل مجتبی جباری به کشورهای عربی می‌رود تا پول خوبی بگیرد. آندو الان در استقلال یک نیمه یا ۱۰ دقیقه بازی می‌کند و با این شرایط او را نمی‌خواهند و قطر به چنین بازیکنی که ۱۰ دقیقه برای تیمش بازی می‌کند، پولی نمی‌دهد.

استقلال به بازیکنان خارجی سابق خود ۹۰۰ هزار دلار بدهکار است در این رابطه چه نظری دارید؟

این مساله صددرصد برای استقلال دردسرساز می‌شود. الان باید فتح‌الله‌زاده را بیاورند تا جلوی در نگهبانی باشگاه بنشیند و جواب طلبکارها را بدهد. این مشکلات به خاطر مدیریت فتح‌الله‌زاده است و باید جوابگو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز