خبرگزاری کار ایران

کی روش او را تمام عیار می داند؛

نکونام درجمع پنج کاپیتان برتر جام ملت های آسیا / نکو در اندیشه خداحافظی با قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۷۷

این جام احتمالا آخرین حضور نکونام در جام ملت های آسیا خواهد بود. کسب پیروزی می تواند پایان کاملی برای مردی باشد که کاپیتان " نکو " نام گرفته است.

سایت خبری جام ملت های آسیا جواد نکونام را در فهرست پنج بازیکنی که می توانند در جام ملت های آسیا در استرالیا تیم کشورشان را به سوی افتخارآفرینی رهنمون باشند، معرفی کرده است.

به گزارش ایلنا، در تمام دوره های جام ملت های آسیا شماری از بازیکنان نقش هدایت و راهبری تیم خود را به سوی افتخار آفرینی به عهده می گیرند.

نکونام در سال ۲۰۰۰ اولین بازی ملی خود را آغاز کرد. شمار کمی از بازیکنان اهمیتی نظیر نکونام برای تیم ملی ایران داشته اند. او فعالیت حرفه ای باشگاهی خود را با پاس تهران آغاز کرد و بعد از چند سال حضور در امارات متحده عربی در سال ۲۰۰۶ به اوساسونا ملحق شد و اولین بازیکن ایرانی بود که در اسپانیا توپ زد.

او با تیم ملی ایران در دو جام جهانی و سه جام ملت های آسیا شرکت کرد و به قهرمانی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۰۲ و قهرمانی فوتبال غرب آسیا در سال ۲۰۰۴ کمک کرد. نکونام یک گلزن قابل اتکاست. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران این بازیکن ۳۴ ساله را یک کاپیتان تمام عیار توصیف کرده است.

این جام احتمالا آخرین حضور او در جام ملت های آسیا خواهد بود. کسب پیروزی می تواند پایان کاملی برای مردی باشد که نکو نام گرفته است.

میل جدیانک از استرالیا، ژنگ ژی از چین، سرور جپاراف از ازبکستان و یونس محمود از عراق چهار بازیکن دیگر هستند که این سایت آنها را به عنوان کاپیتان های تاثیرگذار در جام ملت های آسیا در استرالیا معرفی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز