خبرگزاری کار ایران

فعلا به دربی فکر نمی کنیم؛

کریمی: جو تبریز تاثیری روی ما ندارد / باید ۳ امتیاز را از تراکتور سازی بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۵۶

به هر حال تراکتور سازی هواداران پر شوری دارد که همیشه از تیم شان حمایت کرده اند اما بازیکنان ما با تجربه اند و چنین مسائلی نمی تواند روی کار آنها تاثیر بگذارد

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با تمام وجود برای کسب ۳ امتیاز مقابل تراکتور سازی تبریز به میدان می رویم.

یعقوب کریمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای دیدار با تراکتور سازی تبریز کاملا آماده ایم و با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته ایم، با تمام وجود برای کسب ۳ امتیاز در تبریزبه میدان می رویم.

وی افزود: متاسفانه در هفته های گذشته نتوانستیم امتیازات کامل بازی ها را به دست بیاوریم و کمی با تراکتور سازی در جدول فاصله گرفتیم اما در این بازی می توانیم برنده شویم تا هم فاصله مان با تراکتور سازی را کمتر کنیم و هم برای حضور در دربی روحیه بگیریم.

هافبک استقلال در مورد جو تبریز گفت: به هر حال تراکتور سازی هواداران پر شوری دارد که همیشه از تیم شان حمایت کرده اند اما بازیکنان ما با تجربه اند و چنین مسائلی نمی تواند روی کار آنها تاثیر بگذارد ضمن اینکه ما با تیم خوب تراکتور سازی بازی داریم و باید تمرکزمان در زمین باشد تا بتوانیم در این دیدار مهم و حساس نتیجه خوبی کسب کنیم و دست پر به تهران برگردیم.

وی افزود: رسول خطیبی تیم بسیار خوبی ساخته و حضور آنها در صدر جدول نشان می دهد که قدرت زیادی دارند و برای قهرمانی می جنگند اما هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست و تمام تلاش مان را می کنیم تا در تبریز موفق شویم و بتوانیم ۳ امتیاز این بازی سرنوشت ساز را کسب کنیم.

کریمی در پایان گفت: در حال حاضر تمرکزمان روی بازی با تراکتور سازی است و ذهن مان را درگیر دربی نکرده ایم و انشالله با ۳ امتیازی که در تبریز می گیریم، با روحیه بسیار خوبی به مصاف پرسپولیس در دربی خواهیم رفت اما در حال حاضر به دربی فکر نمی کنیم چون فعلا باید از سد تراکتورسازی بگذریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز