خبرگزاری کار ایران

بازی با پرسپولیس سرنوشت‌ساز است؛

محمد: پرسپولیس در اوج حاشیه بهتر کار می‌کند / لیگ را جدی گرفته‌ایم، نه جام‌حذفی را

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۶۹

شرایط ما خوب است و برد شیرینی مقابل تراکتورسازی داشتیم و باید همین روند را ادامه دهیم تا شخصیت واقعی پیکان شکل بگیرد

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس داریم و این دیدار می‌تواند برای ما سرنوشت‌ساز باشد.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس تیم سابق من است و تیم پرقدرتی است. پرسپولیس همیشه و در هر شرایطی پرسپولیس است و هواداران پرشوری دارد و بازی‌ خیلی سختی است. این بازی می‌تواند بازی سرنوشت‌سازی برای ما باشد تا در جدول چند پله صعود کنیم.

وی در مورد شرایط پیکان در آستانه‌بازی با پرسپولیس گفت: شرایط ما خوب است و برد شیرینی مقابل تراکتورسازی داشتیم و باید همین روند را ادامه دهیم تا شخصیت واقعی پیکان شکل بگیرد. البته در جام‌حذفی شکست خوردیم و حذف شدیم، اما تاثیری روی تیم ما ندارد، چون تمرکز بیشتر روی لیگ است و لیگ را جدی گرفته‌ایم.

محمد ادامه داد: عده‌ای می‌گویند پرسپولیس حاشیه زیاد دارد و این مساله به نفع پیکان است، اما اتفاقا پرسپولیس وقتی حاشیه دارد، بهتر بازی می‌کند. من ۴ سال در پرسپولیس بودم و وقتی حاشیه وارد این تیم می‌شود، بچههای تیم پرسپولیس مصمم می‌شوند که نتیجه بگیرند و همین مساله کار ما را سخت‌تر می‌کند.

وی در پایان گفت: ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس برای ما خیلی مهم است. پرسپولیس ۲ بازی قبلی‌ را باخته و ما در لیگ روند خوبی داشته‌ایم. جدال نفس‌گیری برای ما و پرسپولیس خواهد بود و هر تیمی ا ز موقعیت‌ها بهتر استفاده کند، ‌ نتیجه می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز