خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنیم نفت‌تهران را ببریم؛

عنایتی: فدراسیون و صداوسیما از عدم‌پخش ضرر می‌کنند / دل‌‌مردم به دیدن فوتبال خوش بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۲۳

ان‌شاالله صدا و سیما فدراسیون‌فوتبال سریع‌تر به یک تعامل جدی برسند، چون اینطوری هم به ضرر فدراسیون است و هم صدا و سیما و هم مردم از این شرایط راضی نیستند…

کاپیتان تیم فوتبال پدیده معتقد است عدم پخش بازی‌های لیگ هم به ضرر صدا و سیماست و هم فدراسیون فوتبال ضمن اینکه مردم هم از این شرایط راضی نیستند و چه بهتر است هر چه سریع‌تر طرفین تعامل کنند و بازی‌ها دوباره پخش شود.

گفتگوی رضا عنایتی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* گسترش‌فولاد تبریز را در جام‌حذفی شکست دادید. در مورد این دیدار صحبت می‌کنید؟
بازی خوبی بود. هر دو تیم آمده بودند از شانس‌ خود در این دیدار استفاده کنند و ۱۲۰ دقیقه نفس‌گیر را پشت سر گذاشتیم که ما با یک بازی‌منطقی و فوتبال باهوش توانستیم نتیجه بگیریم، چون بازیکنان ما با تجربه شده‌اند و شرایط را به خوبی درک می‌کنند و توانستیم از سد گسترش‌فولاد تبریز که تیم خوبی بود عبور کنیم و به مرحله بعد برسیم.

* امیدی به قهرمانی در جام‌حذفی دارید؟
امید که داریم. بالاخره جام‌حذفی یک شانس‌بزرگ برای تیم‌هاست و همه می‌خواهند نهایت استفاده را از آن ببرند. می‌دانیم راه سختی برای قهرمانی داریم و باید تلاش کنیم تا این اتفاق بیفتد.

* این هفته در لیگ‌برتر با نفت‌تهران بازی دارید. درباره این دیدار صحبت می‌کنید؟
مطمئنا بازی سختی است. نفت‌تهران چند سالی است نوسان نداشته و تغییرات کمی بین بازیکنانش داشته و هماهنگی خوبی دارند و تیم جوان و دونده است. منصوریان هم تفکرات‌هجومی و تاکتیکی‌اش را به این تیم آورده که بازی سختی داریم.

* به پیروزی مقابل نفت‌تهران امیدوارید؟
ما به همه بازی‌ها امیدواریم. در این فصل خارج از خانه خوب کار کرده‌ایم و تجربه بچه‌های ما هم بیشتر شده و ان‌شا الله در این چند روزه روی نقاط ضعف حریف کار می‌کنیم و در زمین حریف تلاش می‌کنیم تا دست پر بگردیم.

* در مورد عدم پخش بازی‌های لیگ و مشکلاتی که بین فدراسیون‌ و صدا و سیما به وجودآمده چه نظری دارید؟
به نظرم اتفاق‌خوبی نیست، چون اکثر مردم دل‌شان به دیدن همین بازی‌های فوتبال خوش است. ان‌شا الله صدا و سیما و فدراسیون‌فوتبال سریع‌تر به یک تعامل جدی برسند، چون اینطوری هم به ضرر فدراسیون است و هم صدا و سیما و هم مردم از این شرایط راضی نیستند. حق‌پخش حق طبیعی فوتبال است و چه خوب بود که اول لیگ این مشکل حل می‌شد و کار به اینجا نمی‌کشید. فدراسیون‌فوتبال و باشگاه‌ها حق دارند تکلیف‌شان زودتر مشخص شود، چون بخش‌زیادی از هزینه‌های آنها را حق پخش بازی‌ها پوشش می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز