خبرگزاری کار ایران

راهکارجالب کمالوند برای خروج ازبحران؛

پول بازیکنان را ندهید تا در جدول بالا بیاییم! / دردسر تازه بازیکنان گسترش فولاد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۷۰۰

آنطور که ما شنیده ایم فراز کمالوند از باشگاه گسترش فولاد تبریز در خواست کرده که فعلا به بازیکنان این تیم پولی پرداخت نشود تا زمانی که گسترش فولاد تبریز چند پیروزی به دست آورد و خودش را در جدول بالا بکشد.

شکست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مقابل پدیده در جام حذفی شرایط تیم فراز کمالوند را بدتر از آنچه که بود، ‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر شرایط مطلوبی ندارد و در قعر جدول به سر می برد و نگاه مدیران این باشگاه خصوصی برای نتیجه گیری به جام حذفی بود که کمالوند در این مسابقات هم ناکام ماند و با شکست مقابل پدیده از دور رقابت ها حذف شد تا مشکلات او و تیمش به حداکثر ممکن برسد.

از تبریز خبر می رسد که کمالوند به شدت تحت فشار است و برای فرار از این فشار همه جانبه، راهکار بسیار جالبی را در نظر گرفته است. آنطور که ما شنیده ایم فراز کمالوند از باشگاه گسترش فولاد تبریز در خواست کرده که فعلا به بازیکنان این تیم پولی پرداخت نشود تا زمانی که گسترش فولاد تبریز چند پیروزی به دست آورد و خودش را در جدول بالا بکشد.

پیرو در خواست کمالوند، باشگاه گسترش فولاد تبریز در حال حاضر پرداختی های خود به بازیکنان را قطع کرده است و حتی چک هایی که نزد بازیکنان داشته را طی چند روز گذشته از آنها گرفته با این بهانه که چک ها را به باشگاه تحویل بدهید و سر موعد به حساب تان پول واریز می شود اما تا این لحظه پولی به حساب بازیکنان و اریز نشده و همین مساله برای برخی از بازیکنان گسترش فولاد تبریز مشکل ساز شده است.

راهکار فراز کمالوند در نوع خودش بسیار جالب است اما فراز با چنین تصمیماتی بعید است بتواند تیمش را از بحران خارج کند چرا که بازیکنانی که زیر فشار مالی هستند، تمرکز لازم را برای حضور در بازی های آینده ندارند و کارآیی آنها به شدت کاهش خواهد یافت. باید منتظر بمانیم و ببینیم که راهکار فراز کمالوند در آینده چه حاصلی بای گسترش فولاد تبریز خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز