خبرگزاری کار ایران

یک‌هشتم‌‌نهایی‌جام‌حذفی؛

ادامه شگفتی‌سازی ساروی‌ها؛ پیکان زیر چرخ صنعت له شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۱۰

تیم فوتبال صنعت ساری با برتری در دقایق پایانی مقابل تیم پیکان به شگفتی سازی خود در جام حذفی ادامه دادند و بعد از حذف ملوان این بار پیکان تهران را نیز از گردونه رقابت ها کنار زدند.

تیم فوتبال صنعت‌ساری با برتری در دقایق‌پایانی مقابل تیم پیکان به شگفتی‌سازی خود در جام‌حذفی ادامه دادند و بعد از حذف ملوان این بار پیکان‌تهران را نیز از گردونه رقابت‌ها کنار زدند.

به گزارش ایلنا، از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی عصر امروز دو تیم صنعت‌ساری و پیکان در ورزشگاه شهدای‌ساری در حضور ۶ هزار نفر و به قضاوت پیام حیدری به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود صنعت‌ساری به پایان رسید تا شاگردان یونس گرائیلی در عین ناباوری به مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی صعود کنند.

در این دیدار برای تیم صنعت ساری امیر فرهنگ‌دوست در دقیقه ۹۰ و مجید عنایتی در دقیقه ۹۲ گلزنی کردند تا تیم پیکان در عین ناباوری از گردونه رقابت های جام حذفی کنار برود.

تیم صنعت‌ساری در این دیدار با ترکیب: باقر شعبانی، محمد ابوالحسنی، امیر فرهنگ دوست، علیرضا فرجی، حسین بغلانی، علی عرب، هادی خدادادی، مهدی دستاران، مهدی فولادی، محمد دامادی، رضا نظری به میدان رفت.

تیم پیکان نیز با ترکیب مهدی رحمتی، محمد نصرتی، آرمان قاسمی، حمیدرضا دیوسالار، سید علی حسینی، جی لوید ساموئل، محمدباقر بارانی، سوراکا(میلاد نوری)، سید حسین کریمی(دقیقی)، مرتضی آقاخان، جهانگیر عسگری وارد زمین شد.

بازی با حملات تیم صنعت‌ساری آغاز شد. دقیقه ۶ امیر فرهنگی در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی قرار گرفت، اما توپ را به بیرون زد. یک دقیقه بعد هادی خدادادی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و رحمتی توپ او را مهار کرد.

دقیقه ۸ بازهم خدادادی با رحمتی تک به تک شد و باز هم مثل صحنه قبل رحمتی با یک واکنش مناسب توپ را مهار کرد. دو دقیقه بعد فولادی توپ را وارد دروازه پیکان کرد، اما داور گل را آفساید اعلام کرد. دقیقه ۳۱ حسینی از جناح چپ نفوذ کرد و ضربه‌اش با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت. دقیقه ۳۳ خدادادی در داخل محوطه‌جریمه به زمین افتاد، اما داور این صحنه مشکوک را خطای‌پنالتی تشخیص نداد. دقیقه ۵۷ خدادادی باز هم نتواست در موقعیت تک به تک دروازه پیکان را باز کند تا رحمتی ستاره این دقایق بازی لقب بگیرد.

دقیقه ۶۶ سانتر دقیقی را سوراکا با ضربه سر زد و دروازه‌بان صنعت‌ساری توپ را گرفت. دقیقه ۷۰ شوت نظری از فاصله ۴۰ متری با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقایق پایانی این دیدار فرهنگ‌دوست در دقیقه ۹۰ سرانجام قفل دروازه رحمتی را باز کرد تا آب سردی بر پیکر شاگردان ابراهیم‌زاده بریزد. ۲ دقیقه بعد عنایتی کار تیم پیکان را یکسره کرد و با ضربه‌ای دقیق دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا جشن صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی را کامل کند.

ساروی‌ها در دور یک‌چهارم نهایی باید با برنده دیدار نفت تهران و شهرداری اردیبل پیکار کنند.

در ادامه این رقابت‌ها ۵ دیدار دیگر نیز امروز برگزار می‌شود که برنامه و نتایج این دیدارها به این شرح است:

گسترش‌فولاد تبریز یک - پدیده مشهد ۲

گل‌ها رضا عنایتی(۶۴ و ۱۱۴)

استقلال خوزستان یک - ذوب‌آهن‌اصفهان یک… در حال برگزاری

گل: قاسم دهنوی(۳۷)

نفت‌مسجد‌سلیمان صفر - گل گهرسیرجان صفر… در حال برگزاری

سایپای‌البرز صفر - تراکتورسازی تبریز صفر… در حال برگزاری

پرسپولیس - راه‌آهن، ساعت ۱۶:۴۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز