خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی جام حذفی؛

درخشان: در جام حذفی برای قهرمانی می جنگیم / بلاتکلیف هستیم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۰۳۱

راه آهن از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و فکر می‌کنم بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد باشیم. البته بلاتکلیف هستیم زیرا مشخص نیست بازی کجا برگزار می‌شود!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با راه آهن گفت: باید بگویم تیم حریف بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. فکر می‌کنم بازی خوبی از طرف هر دو تیم شاهد باشیم. البته بلاتکلیف هستیم زیرا مشخص نیست بازی کجا برگزار می شود!

به گزارش ایلنا، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن اظهار داشت: راه آهن از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و فکر می‌کنم بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد باشیم. البته بلاتکلیف هستیم زیرا مشخص نیست بازی کجا برگزار می‌شود. نمی‌دانیم بازی در تختی برگزار می شود یا آزادی! تا جایی که یادم هست توافق کردیم که در آزادی بازی کنیم زیرا به نفع فوتبال و هر دو تیم است.

وی در مورد وضعیت مصدومان تیمش افزود: برخی بازیکنان ما رسیدند اما همه چیز ۵۰ - ۵۰ است و پزشکان باید نظر بدهند. محمد نوری و هادی نوروزی مشکل دارند اما دغاغله و رضا نوروزی به بازی ها نمی رسند اما دکتر در مورد هادی و نوری قول داده آنها را برای این بازی آماده کند.

درخشان افزود: ما بازیکن نداریم که از جوان‌تر ها استفاده می‌کنیم و می‌خواهیم ببینیم که می‌توانند به تیم کمک کنند یا خیر. باید جایی از آنها استفاده شود که ببینیم می‌توانند خود را نشان دهند یا خیر و می‌توانیم در آینده بیشتر در مورد آنها صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نیمکت نشینی صادقیان تصریح کرد: بازیکن بزرگ باید همیشه آماده باشد که به تیم کمک کند. فکر می‌کنم آمادگی او این قدر کامل نبوده که ۹۰ دقیقه بازی کند. در هفته های گذشته خوب تمرین کرد و این جای خوشحالی است که پیام خود را بیشتر آماده می‌کند. امیدوارم او را بیشتر آماده کنیم. اگر بازیکنی از اول در ترکیب قرار نمی‌گیرد به خاطر دور بودن از شرایط آرمانی است و هیچ دلیل دیگری ندارد.

وی در مورد اینکه چقدر به قهرمانی در جام حذفی امیدوار است گفت: در لیگ هم فاصله آنچنانی نداریم که حریفان را بگیریم. با تمام قوا سعی می کنیم در لیگ و جام حذفی شرکت کنیم. بازیکنان محروم و مصدوم ما را عذاب می دهند. اگر بازیکنان مصدومان برسند فکر می کنم می‌توانیم برای قهرمانی تلاش کنیم.

درخشان در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: از سازمان لیگ خواسته ایم که به ما اجازه بدهند بازیکنان بیشتری برای تیم خود جذب کنیم زیرا لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم. هر تیمی که در آسیا شرکت کند حکم تیم ملی را دارد. سعی می کنیم بازیکن بیشتر و حتی کمکی بگیریم. فکر می کنم سازمان لیگ هم موافقت کرده و با مطرح کردن این موضوع این امکان را به ما بدهند که تیم‌ها با قدرت بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز