خبرگزاری کار ایران

خوابند یا خود را به خواب زده‌اند؛

سفر تبلیغاتی به اسپانیا چه کمکی به پرسپولیس می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۸۸

چرا در روزهایی که حاشیه امان پرسپولیس را بریده است، مدیران باشگاه به جای حل مشکلات فنی تیم، دنبال حضور رئال مادرید در ایران هستند؟ آیا این بازی به نفع پرسپولیس است یا بیشتر جنبه تبلیغاتی برای مدیران باشگاه دارد؟

سفر مدیران باشگاه پرسپولیس به اسپانیا برای مذاکره با رئال‌مادرید در این مقطع حساس اتفاق چندان منطقی و درستی به نظر نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس این روزها شرایط مطلوبی ندارد و هر روز شاهد درگیری‌های جدیدی را در تیم بزرگ و پرطرفدار هستیم. داستان اعتراض میثم حسینی در مصاحبه جنجالی که چند روز قبل کرد و درگیری رضا حقیقی با مربی دروازه‌بان‌های تیم اتفاقاتی بود که فعلا رفع و رجوع شده، اما با توجه به نابسامانی پرسپولیس به نظر می‌رسد این آرامش مقطعی باشد و آتش زیر خاکستر و بعید نیست در روزهای آینده هم شاهد اتفاقات جدیدی در این مجموعه باشیم.

این اتفاقات هنوز سر و سامان نگرفته که می‌شنویم مدیران باشگاه پرسپولیس به اسپانیا سفر کرده‌اند تا با فلورنتینو پرس برای سفر رئال‌مادرید به تهران مذاکره کنند. در این مقطع پرسپولیس بیش از هر چیزی به بازیکن سطح بالا و آرامش در مجموعه‌اش نیاز دارد تا این کشتی بحران‌زده به ساحل آرامش برسد و بتواند انتظارات هوادارانش را برآورده کند.

در چنین بلبشویی سفر مدیران پرسپولیس به اسپانیا چه الزامی داشت؟ چرا در روزهایی که حاشیه امان پرسپولیس را بریده است، مدیران باشگاه به جای حل مشکلات فنی تیم، دنبال حضور رئال مادرید در ایران هستند؟ آیا این بازی به نفع پرسپولیس است یا بیشتر جنبه تبلیغاتی برای مدیران باشگاه دارد؟ اینها سوالاتی است که امیدواریم مدیران باشگاه پرسپولیس جواب قانع‌کننده ای برای آن داشته باشند.

آنچه مسلم است اینکه پرسپولیس در حال حاضر به لحاظ فنی مشکلات زیادی دارد و قبل از بازی با سپاهان هم گفتیم که روزهای سخت برای درخشان و شاگردانش در راه است، اما گویا گوش شنوایی نیست و مدیران باشگاه پرسپولیس به جای حل مشکلات فنی و حاشیه ‌ای تیم به دنبال برنامه‌های تبلیغاتی خودشان هستند و کمتر به فکر پرسپولیس و رفع مشکلات آن هستند.

اگر چند بازیکن سطح بالا در پست‌های مختلف به این مجموعه اضافه نشوند، پرسپولیس رتبه‌ای بهتر از آنچه در حال حاضر در جدول دارد، به دست نخواهد آورد و همچنان باید محبوب‌ترین تیم ایران و آسیا را در میانه‌های جدول ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز