خبرگزاری کار ایران

کار سختی پیش رو داریم؛

دوستی مهر: هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم / هدف مان صعود به جام جهانی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۷۱

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: کار در رده جوانان بسیار سخت است و تیم ایران سال هاست که نتوانسته جواز حضور در جام جهانی این رده سنی را بدست آورد.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال جوانان ایران گفت: همه کشورها در فوتبال پایه سرمایه گذاری کرده اند و در رقابت های قهرمانی آسیا در میانمار هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم.

به گزارش ایلنا، علی دوستی مهر افزود: کار در رده جوانان بسیار سخت است و تیم ایران سال هاست که نتوانسته جواز حضور در جام جهانی این رده سنی را بدست آورد.

وی اظهار داشت: امروز(شنبه) آخرین تمرین را در کمپ تیم های ملی انجام دادیم و با توجه به شرایط حاکم، امیدوارم که نتایج قابل قبولی را در رقابت های آسیایی میانمار کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال ایران درباره برنامه های آماده سازی این تیم تا شروع مسابقه های قهرمانی آسیا در میانمار گفت: تیم فوتبال جوانان دیگر هیچ بازی تدارکاتی را تا آغاز رقابت های قهرمانی آسیا نخواهد داشت.

وی در خصوص شناخت از تیم های هم گروه ایران شامل میانمار، تایلند و یمن هم بیان داشت: تیم های بسیار خوبی هستند و تایلند جدی ترین حریف ما در این گروه است که به سبک آسیای شرقی بازی می کند و مدت ها است بازیکنان این تیم در اردوها کنار هم تمرین می کنند.

دوستی مهر افزود: ما هم با هدف کسب سهمیه جام جهانی اردوهای خود را آغاز کردایم و تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته ایم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: با اضافه شدن سعید عزت الهی و سعید آقایی اکنون تیم فوتبال جوانان در شرایط خوبی قرار دارد و صبح فردا(یکشنبه) عازم میانمار خواهیم شد.

چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا از ۱۷ مهر تا اول آبان در کشور میانمار برگزار می شود که ۴ تیم برتر این مسابقات جواز حضور در جام جهانی جوانان ۲۰۱۵ نیوزلند(زیر ۲۰ سال) را بدست می آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز