خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج اعلام کرد؛

جریمه ۵ هزار دلاری برای شرکت نکردن در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۶۹

مدیرتیم و مدیر رسانه ای باید همان افرادی باشند که در مسابقات روی نیمکت می نشینند و در صورت حضور نیافتن این افراد در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا جریمه ۵ هزار دلاری در انتظار آنها خواهد بود.

سازمان لیگ با ارسال نامه ای به باشگاه های فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز از برگزاری کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و اعلام کرد که در صورت حضور نیافتن در این کارگاه جریمه ۵ هزار دلاری در انتظار متخلفان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج رییس سازمان لیگ با ارسال نامه ای به چهار باشگاه لیگ برتر(فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز) از آنها دعوت کرد تا در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا در ۲۰ و ۲۱ آذر ماه با حضور مدیر تیم، مدیر بازاریابی و مدیر رسانه ای تیم و نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

در ادامه این نامه آمده است: مدیر تیم و مدیر رسانه ای تیم ها باید همان افرادی باشند که در مسابقات روی نیمکت می نشینند و در صورت حضور نیافتن این افراد در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا جریمه ۵ هزار دلاری برای هر نفر و صادر نشدن آی دی(ID) کارت برای حضور در مسابقات در انتظار متخلفان خواهد بود.

مدیر رسانه ای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید مسلط به کار با رایانه و زبان انگلیسی باشد.

تاج در ادامه نامه خود نوشت: باشگاه باید تمامی لوازم ورزشی مورد استفاده تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شامل پیراهن، شورت و جوراب ورزشی و همچنین دستکش و لباس دروازه بان را به همراه لباس دوم تیم برای تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در این کارگاه به همراه داشته باشد.

مراسم قرعه کشی لیگ فوتبال قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵، بیستم آذر ماه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار خواهد شد.

فرم ها و اطلاعات ورودی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵ باید ممهور به مهر و امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال باشد.

مسئولیت ناشی از تکمیل نکردن به موقع فرم ها که منجر به حذف باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا می شود، به عهده باشگاه ها خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز