خبرگزاری کار ایران

روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم؛

نصرتی: انتظار داشتم به تیم‌ملی دعوت شوم / نمی‌دانم معیار انتخاب ملی‌پوشان چیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۶۰

به هیچ وجه تیم ملی را فراموش نکرده ام اما چیزی که برایم سوال است معیار انتخاب ملی پوشان است که واقعا برایم جای سوال دارد

مدافع با تجربه تیم فوتبال تهران از اینکه به تیم ملی دعوت نمی شود، چندان راضی نیست و نمی داند معیار انتخاب ملی پوشان از نظر کارلوس کی روش چیست چرا که به اعتقاد او بازیکنان شایسته ای هستند که به اردوی تیم ملی دعوت نمی شوند.

گفت‌وگوی محمد نصرتی با خبرنگار ایلنا را د رزیر می‌خوانید:

گویا شرایط پیکان بهتر از شروع فصل شده، در این رابطه صحبت می‌کنید؟
خدارا شکر وضعیت ما بهتر شده اما هنوز آن چیزی که می خواهیم نشده است. شرایط ما بهتر از اول فصل است و الان وضعیت نسبتاً خوبی داریم اما کاملا خوب نیستیم و باید سعی کنیم بهتر کار کنیم و گل بزنیم. تیم ما در حال‌حاضر در فاز دفاعی خوبی است و باید در فاز حمله ترس خود کمتر شود و گل بزنیم تا روندمان بهتر و بهتر شود.

این هفته باید با صبای‌قم بازی کنید. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
۳ امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است و اگر ببریم، ‌ می‌توانیم در جدول بالاتر از صبای‌قم قرار بگیریم که خیلی خوب است. صبا تیم سرحال و آماده‌ای دارد و مرفاوی مربی جوان و خوبی است که بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد.

در هفته‌های ابتدایی فصل خیلی تحت فشار بودید. این روزها را چطور پشت سر گذاشتید؟
خیلی سخت بود. توقع خودم از تیم باتوجه به یارگیری که داشتیم، بیشتر از این بود و به خود من خیلی سخت گذشت، اما از قدیم گفته‌اند بعد از هر شکستی پیروزی است و ان‌شالله همین روند را ادامه می‌دهیم. کادر مدیریتی باشگاه هم خیلی کمک کرد که جا دارد از مدیران باشگاه هم تشکر کنم.

مدتی است به تیم ملی دعوت نمی‌شوی. تیم‌ملی را فراموش کرده‌ای یا امیدواری دوباره به تیم ملی برگردی؟
نه، به هیچ‌وجه تیم ملی را فراموش نکرده‌ام، اما چیزی که برایم سوال است معیار انتخاب ملی‌پوشان است که واقعا برایم جای‌سوال دارد. البته نه تنها خودم، بلکه از تیم تراکتورسازی که صدر جدول است هم باید بازیکنان بیشتری دعوت شود. ما در دفاع خیلی‌خوب کار کرده‌ایم، اما دعوت نمی‌شویم و معیار انتخاب بازیکنان باید مشخص شود.

انتظار داشتی در این دوره به تیم ملی دعوت شوی؟
بله، انتظار داشتم دعوت شوم و چرا دعوت نشوم؟ دلیل آن را من پاسخگو نیستم و باید از مسئولان‌فنی تیم ملی بپرسید اما با توجه به چیزهایی که می‌بینیم، عدم دعوتم به تیم ملی جای سوال دارد.

علی کریمی به عنوان مربی تیم ملی مشغول به کار شد. در این رابطه چه نظری داری؟
به نظرم انتخاب خیلی‌خوبی بود. علی کریمی تجربیات بین‌المللی ارزنده‌ای دارد و شوق و انگیزه بالایی دارد که فاکتورهای مهم و مثبتی است و به نظرم علی کریمی در مربیگری صددرصد موفق می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز