خبرگزاری کار ایران

مشکل ذوب‌آهن روحی و روانی است؛

فنایی: باید استقلال را ببریم تا از بحران خارج شویم / ذوب‌آهن طرفدار آنچنانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۴۳

ما صددرصد به کسب ۳ امتیاز این بازی امیدوار هستیم چون در خانه بازی می‌کنیم و باید ببریم و اگر استقلال را نبریم شرایط ما در جدول خیلی بد می شود.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید بیشتر روی مسائل روحی و روانی تیم‌مان کار کنیم تا بچه‌ها به شرایط ایده آل برسند.

داود فنایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه بازی با استقلال شرایط تیم ما بد نیست و باید بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کنیم که این کار کرده‌ایم تا بچه‌ها برای این بازی به شرایط ایده‌آل برسند. ما همه کارهای لازم را انجام داده‌ایم و بقیه‌اش دست بازیکنان است تا ببینیم چه می‌شود.

وی افزود: به لحاظ فنی تیم ما شرایط بدی ندارد. در ۹ بازی گذشته ۹ گل روی ضربات ایستگاهی خورده‌ایم یعنی حریفان به لحاظ فوتبالی ما را اذیت نکرده‌اند. وقتی در ۴ دقیقه تیم ما ۲ گل می‌خورد یعنی به لحاظ روحی و روانی مشکل دارد. این تیم ۴ سال گذشته ته جدول بوده و آمدیم تا درستش کنیم و هر چه در توان داریم می‌گذاریم تا ذوب‌آهن موفق شود. همه تلاش می‌کنیم تا تیم از این شرایط بحرانی خارج شود. بازیکن باید ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشد و کمترین اشتباه را مرتکب شود تا به نتیجه دلخواه برسیم.

مربی دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن در مورد استقلال اظهار داشت: استقلال همیشه استقلال است و مربی بزرگی هم دارد. هر چند آنها در دو بازی گذشته خود باخته‌اند اما تیم بزرگی هستند و تمام بازیکنان‌شان را هم در حال حاضر در اختیار دارند و با تمام توان می‌آیند. امیدوارم تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند.

وی ادامه داد: ما صددرصد به کسب ۳ امتیاز این بازی امیدوار هستیم چون در خانه بازی می‌کنیم و باید ببریم و اگر استقلال را نبریم شرایط ما در جدول خیلی بد می شود. این بازی، بازی اشتباهات است و هر تیمی که کمتر اشتباه کند موفق می‌شود. اگر اشتباه فردی نداشته باشیم، روز خوبی مقابل استقلال خواهیم داشت.

فنایی در پایان و در مورد حضور هواداران ذوب‌آهن در استادیوم در این دیدار گفت: هواداران ذوب‌آهن همیشه آمده‌اند و تیم را تشویق کرده‌اند. البته ذوب‌آهن در اصفهان طرفدار آنچنانی ندارد و فکر می‌کنم در این بازی استادیوم به نفع استقلال پرشور و فکر نمی‌کنم طرفدار آنچنانی برای ذوب‌آهن به استادیوم بیاید. به هر حال شرایط همین است و باید به آن عادت کنیم. استادیوم‌ها اکثرا خالی است چون سازندگی از بین رفته و همه دنبال نتیجه هستند و مردم از فوتبال دلزده شده‌اند. با این ناکامی‌هایی که فوتبال ما دارد، مردم عشق و علاقه سابق را به این رشته ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز