خبرگزاری کار ایران

آندو اگر خسته است، استراحت کند؛

نوازی: ذوب‌آهن زخم‌خورده و خطرناک است / استقلال همه بازی‌ها را مثل فینال بازی کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۳۴

امسال رقیب زیاد است. پدیده، سپاهان، تراکتور و فولاد رقیبان استقلال هستند. پرسپولیس را هم نباید نادیده گرفت. در نیم فصل دوم کار سخت‌تر می‌شود چون رقابت شدیدتر است

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال معتقد است شاگردان امیر قلعه‌نویی در اصفهان باید کاملا هوشیار باشند چراکه ذوب‌آهن زخم‌خورده و تیم خطرناکی است و می‌تواند برای آبی‌پوشان تهرانی دردسر ساز شود.

گفت‌و‌گوی محمد نوازی با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

استقلال در ۲ بازی اخیر خود ۶ امتیاز از دست داد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟
من هر ۲ بازی را دیدم و استقلال بدشناس بود البته در بازی با فولاد موقعیت آنچنانی نداشتند و بازی بیشتر فیزیکی بود. عدم حضور چند بازیکن کلیدی مثل خسرو حیدری هم خیلی به استقلال لطمه زد و بچه ها بایدیک مقدار هماهنگ تر شوند چون ناهماهنگی به تیم لطمه زده است.

این ۲ شکست متوالی مشکلی برای استقلال برای ادامه راه به وجود نمی آورد؟
نه، مشکل خاصی پیش نمی آید. استقلال الان بالای جدول است و مصدومان تیم که برگردند، شرایط بهتر می شود. استقلالی ها باید خیلی هوشیار باشند چون این هفته باید با ذوب آهن در اصفهان بازی کنند. ذوب آهن زخم خورده است و امیدوارم این مساله به ضرر استقلال نشود. اگر مصدومان استقلال برگردند می‌توانند در اصفهان نتیجه بگیرند.

بحثعدم آمادگی برخی از بازیکنان مثل آندرانیک تیموریان هم هست که مدعی شده از جام جهانی برگشته و خسته است. به نظر شما این حرف‌ها به نوعی بهانه‌گیری نیست؟
نمی‌دانم من نمی‌توانم راجع‌به کسی نظر بدهم اما چند ماه از جام جهانی گذشته و همه لیگ‌ها شروع شده و همه بازیکنان حاضر در جام جهانی در بهترین شرایط هستند و بازی می‌کنند. آندو اگر واقعا خسته است چند بازی به او استراحت بدهند چون اگر با این وضعیت بازی کند مشکل مصدومیت پیدا می‌کند اگر هم خسته نیست و مشکل شخصی دارد باشگاه باید آن را حل کند.

ذوب‌آهن در خانه دنبال امتیاز است این موضوع برای استقلال مشکل ساز نمی‌شود؟
ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی دارد اما بدشانسی یا ناهماهنگی است که اینطوری نتیجه گرفته است. فکر می‌کنم ذوب آهن مشکلات داخلی دارد چون مشکل فنی و مالی ندارند و شرایط خوبی دارند و نمی‌دانم چرا نتیجه نمی‌گیرند. گل‌محمدی باید مشکل تیمش را تشخیص دهد.

رقیبان اصلی استقلال برای قهرمانی چه تیم‌هایی هستند؟
امسال رقیب زیاد است. پدیده، سپاهان، تراکتور و فولاد رقیبان استقلال هستند. پرسپولیس را هم نباید نادیده گرفت. در نیم فصل دوم کار سخت‌تر می‌شود چون رقابت شدیدتر است. استقلال تیم بزرگی است و همه بازی‌ها را مثل فینال باید بازی کند چون اگر کوتاهی کنند از غافله عقب می‌مانند.

عده‌ای معتقدند دوران قلعه‌نویی تمام شده و باید به فکر بازنشستگی باشد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟
راجع به قلعه‌نویی صحبت نمی‌کنم، چون وارد سیستم مربیگری شده‌ام و راجع‌به همکاران صحبت نمی‌کنم.

الان مربی کدام تیم هستید؟
فعلا که تیم ندارم و دنبال تیم می‌گردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز