خبرگزاری کار ایران

قطعا به بازیکنان جدید نیاز داریم؛

درخشان: با این روند به صدر جدول نزدیک می شویم / مشکلات بدنی تیم باید رفع شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۸۰

ما ۱۰۰درصد به بازیکن نیاز داریم و در نیم فصل ۵ تا ۶ بازیکن به تیم اضافه می کنیم. ما در صددیم اشکالات را رفع کنیم تا تیم به روزهای اوج خود بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صورت تداوم روند پیروزی های این تیم به صدر جدول نزدیک خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان پس از دیدار تیمش با راه آهن افزود: امروز بازی خوبی را به خصوص در نیمه نخست به نمایش گذاشتیم، اما در نیمه دوم تیم ما یک مقدار افت داشت که به مشکلات بدنی بازیکنان برمی گردد.

وی اظهار داشت: سعی داریم هفته به هفته این مشکلات را برطرف کنیم تا تیم به روزهای خوب خود بازگردد.

درخشان با تشکر از هواداران تیم پرسپولیس گفت: دلم می خواهد هواداران پرسپولیس بیشتر به ورزشگاه بیایند و به تیم محبوب خود کمک کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس امروز بازی پرفشاری را انجام دادند و من از همه آنان راضی هستم و امیدوارم این نتیجه هفته به هفته تکرار شود و ما به صدر جدول نزدیک شویم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد تیم شما نیاز به بازیکن دارد، گفت: ما ۱۰۰درصد به بازیکن نیاز داریم و در نیم فصل ۵ تا ۶ بازیکن به تیم اضافه می کنیم و طبیعی است که انتظارات هواداران بعد از تغییرات بالا رفته و ما در صددیم اشکالات را رفع کنیم تا تیم به روزهای اوج خود بازگردد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه سوشا مکانی دروازه بان این تیم به دلیل اعتراضات امروز در ترکیب تیم قرار گرفت؟ بیان داشت: من این موضوع را قبول ندارم، چرا که ما یک تیم کامل هستیم، نیلسون و سوشا هر دو دروازه بانان خوبی هستند و برای ما فرقی نمی کند کدام بازی می کند و هر کدام بهتر باشند در ترکیب خواهند بود.

درخشان با اشاره به مشکلات بدنی بازیکنان اظهار داشت: سعی داریم این مشکل را تا نیم فصل مرتفع کنیم و بهترین فرصت برای تقویت جسمانی، تعطیلی ۵۰ روزه لیگ برتر است.

وی در خصوص تذکرات بیش از حدش به بازیکنان هم گفت: تیم من باید صاحب نظم باشد و فوتبال مورد انتظار من باید بر اساس نظم باشد و برخی از بازیکنان درخواست من را اجرا نمی کنند به آنها تذکر می دادم و به طور حتم هر بازیکنی که موارد تاکتیکی را انجام ندهد از تیم خارج می شود.

دیدار تیم های راه آهن و پرسپولیس از هفته نهم لیگ برتر باشگاههای کشور(جام خلیج فارس) در ورزشگاه تختی تهران با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز