خبرگزاری کار ایران

فوتبال نوجوانان آسیا - تایلند؛

قنبرپور: می‌خواهیم با پیروزی بر کره جهانی شویم / سرمربی‌کره: ایران را به خوبی آنالیز کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۰۵

با احترامی که برای تیم کره قائلم اما امیدوار هستم فردا ایران برنده این دیدار باشد تا با قرار گرفتن بین تیم های برتر، سهمیه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۵ شیلی را به دست آوریم.

نشست خبری سرمربیان تیم های فوتبال ایران و کره شمالی پیش از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست مصطفی قنبرپور سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: بازی با کره شمالی را به خوبی آنالیز کرده و نکات منفی و مثبت این تیم را می دانیم. معتقدم بازی فردا بازی لحظه ها است و هر موقعیتی که برای تیم ها ایجاد می شود باید به بهترین شرایط از آن استفاده کرد.

وی گفت: با احترامی که برای تیم مقابل قائلم اما امیدوار هستم فردا با به پایان رسیدن سوت بازی، ایران برنده این دیدار بوده تا با قرار گرفتن بین تیم های برتر، سهمیه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۵ شیلی را به دست آوریم. امیدوارم با پیروزی برابر کره شمالی مزد ۴ سال زحمت های خود را گرفته و در شیلی حضور داشته باشیم.

سرمربی کره شمالی نیز در پاسخ به سئوال خبرنگاری که چه شناختی از ایران دارید؟ گفت: یک نیمه از بازی ایران و سوریه را با شاگردانم از نزدیک نظاره کردیم اما چون می دانستیم بازیکنان اصلی ایران در زمین نیستند نکاتی را یاددادشت کرده و به محل اقامت خود بازگشتیم. تیم ایران تیم خوبی است و برنامه ریزی خود را برای پیروزی مقابل این تیم انجام داده ایم. نتیجه این بازی سرنوشت ما را برای حضور در جام جهانی مشخص می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز