خبرگزاری کار ایران

در جوی ملتهب و نا آرام؛

بازیکنان پرسپولیس پشت درهای بسته تمرین کردند / نخستین تمرین سرخ ها زیر نظر درخشان

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۶۵

به دنبال تغییر و تحولات در راس مدیریت و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، حمید درخشان امروز در محل ورزشگاه درفشی فر حاضر و پشت درهای بسته سرخ پوشان را تمرین داد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز پنجشنبه پشت درهای بسته و زیر نظر حمید درخشان سرمربی جدید این تیم تمرین کردند که در جوی ملتهب اجازه ورود علی دایی به تمرین سرخپوشان داده نشد.

به گزارش ایلنا، به دنبال تغییر و تحولات در راس مدیریت و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، حمید درخشان که روز گذشته به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد امروز در محل ورزشگاه درفشی فر حاضر و پشت درهای بسته سرخ پوشان را تمرین داد.

بازیکنان پرسپولیس ابتدا با دویدن های نرم بدن های خود را گرم کردند سپس انجام حرکات کششی و سرعتی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و فوتبال دست گرمی بازی کردند. حسین عبدی، امامی فر، دستیاران جدید درخشان وی را در تمرین امروز کمک کردند.

افشین پیروانی، محمد دایی، محمد مولایی، رضا فروزانی و بهزاد غلامپور مربیان اسبق این تیم اجازه ورود به محل تمرین را پیدا نکرده و در دفتر باشگاه حضور داشتند.

تجمع هواداران همانند روز گذشته در محل ورزشگاه درفشی فر زیاد بود و آنان علیه حمید درخشان و حمید رضا سیاسی شعارهایی سردادند که با دخالت نیروی انتظامی و دعوت آنها به آرامش همراه شد.

تیم فوتبال پرسپولیس درادامه رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فردا(جمعه) برابر تیم نفت مسجد سلیمان قرار می گیرد. این بازی راس ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز