خبرگزاری کار ایران

با تصمیم هیات مدیره؛

علی دایی را بالاخره برکنار کردند / سیاسی به هدفش رسید / لقمه‌آماده برای آقای درخشان!

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۸۳

تغییرات در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی صورت می گیرد که حمید رضا سیاسی پیش از این از تغییرات اساسی در کادر فنی پرسپولیس خبر داده بود.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن موافقت با برکناری علی دایی از سرمربیگری این باشگاه حمید درخشان را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد تا لقمه‌ای آماده به سرمربی مورد نظر هیات مدیره تحویل داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نشست ظهر امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس علی دایی که از ابتدای لیگ چهاردهم نتایج خوبی همراه سرخپوشان کسب نکرده بود را از سمت خود برکنار کرد تا حمید درخشان کاپیتان اسبق این تیم جایگزین وی شود.

تغییرات در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی صورت می‌گیرد که حمیدرضا سیاسی پیش از این چندین بار از تغییرات اساسی در کادر فنی پرسپولیس خبر داده بود و حتی مدیر عامل پرسپولیس را به دلیل نتایج ضعیف تهدید به برکناری کرده بود و بالاخره تصمیم خود را عملی کرد تا شهریار را در آستانه هفته هشتم و بازی با نفت مسجد سلیمان برکنار کند و به نوعی به هدف خود برسد.

نکته قابل تامل اینکه هنوز خبر این اتفاقات رسمی اعلام نشده بود که گزینه مورد نظر پرسپولیسی‌ها به یکباره با رسانه‌هایی که همسوی برکناری دایی بودند به انجام مصاحبه پرداخته و خود را سرمربی پرسپولیس اعلام کرد!!!

عجیب‌تر اینکه مسئول کمیته تیم‌های پایه این باشگاه نیز در این دیگ جوشان سهیم شد و اعلام کرد اگر باشگاه پیشنهاد بدهد قبول خواهد کرد!!!

حتی رسانه‌های همسو با برکناری دایی، دستیاران مربی معرفی شده را نیز اعلام کردند تا این شائبه بوجود بیاید که این تصمیمات پیش از این‌ها گرفته شده و حتی این رسانه‌ها از قبل منتظر اعلام آن بودند!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز