خبرگزاری کار ایران

هیچ چیز را از دست نداده‌ایم؛

فرکی: رضایت کرانچار شرط نخست من بود / تمایلی به حضور در تیم ملی نداشتم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۶۶

مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اعضای تیم فوتبال برگزار شد.

پس از عقد قرارداد رسمی، مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اعضای تیم فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که برخی از پیشکسوتان و پرسنل باشگاه نیز حضور داشتند، نیکفر رئیس هیئت مدیره، مهرزاد خلیلیان مدیرعامل و محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان ضمن تمجید و سپاس از زحمات زلاتکو کرانچار برای حسین فرکی آرزوی موفقیت کردند.

حسین فرکی نیز در این مراسم گفت: شرط نخست من برای حضور در سپاهان، رضایت کرانچار بود و وقتی فهمیدم او با رضایت خود از تیم جدا شده، این سمت را قبول کردم. با این حال روی کمک او حساب می کنم. سپاهان باشگاه بسیار خوبی است. در دو - سه سال گذشته که من به عنوان سرمربی تیم فولاد و کرانچار به عنوان سرمربی سپاهان بود، با هم رابطه خوبی داشتیم و چلنگر می‌تواند در این زمینه شهادت دهد.

وی افزود: چیزهایی بین ما مربیان بوده که با رفتار خوب می‌توانیم آن را درست کنیم و رابطه من و کرانچار هم خیلی خوب بود و ارتباطی که با او داشتم، به طور قطع، موقتی نیست. او هنوز در کنار ما بوده و به سپاهان کمک می‌کند.

سرمربی سپاهان بیان داشت: اخلاق، اصول، ضوابط و انضباط، از مسائلی است که کرانچار و من روی آن تأکید داشتیم. در کنار اتفاقاتی که خیلی کم در فوتبال رخ می‌دهد، من ابتدا مطمئن شدم که کرانچار خودش می‌خواست از این تیم برود و شرط نخست من رضایت کامل کرانچار بود که از این تیم برود. بعد از آن به سراغ بازیکنان رفتم و در مجموع متوجه شدم که آنها نیز به طور جمعی نظرشان روی آمدن من هست و اگر می‌دانستم کسی همراه من نیست، کنار این تیم نمی‌آمدم.

وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها از من به عنوان جایگزین کی‌روش در تیم ملی نام می‌بردند و این‌گونه نیست و من تمایلی به حضور در تیم ملی نداشتم و من مجموعه باشگاه سپاهان را دوست داشتم. من زلاتکو کرانچار را از این تیم جدا نم‌ دانم و روی کمک‌های او حساب می‌کنم. افتخار می‌کنم سرمربی تیم سپاهان هستم زیرا این تیم همیشه، بزرگ بوده و اگر این تیم را یک باشگاه بزرگ بدانیم، افتخار می‌کنم در این باشگاه کار می‌کنم و این را نمی‌توانم پنهان کنم و دروغ بگویم از زمان‌های قدیم دوست داشتم در این باشگاه کار کنم.

وی درباره وضعیت کنونی تیم اصفهانی گفت: هیچ چیز را از دست نداده‌ایم و هنوز در جایگاه چهارم هستیم و شرایط تیمی ما بسیار خوب بوده و امیدوارم با بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، جایگاه خود را در صدر جدول پس بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز