خبرگزاری کار ایران

فوتبال نوجوانان آسیا - تایلند؛

قنبرپور: تنها از نتیجه راضی‌ام / بازیکنان باید ذهنی آماده دیدار با عربستان شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۱۸

تیم ایران از لحاظ دفاعی بازی مناسبی مقابل قطر از خود به نمایش نگذاشت در این دیدار و هرچند بازی زیبایی را شاهد نبودیم اما نتیجه بازی رضایت بخش بود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان از عملکرد تیمش در اولین دیدار از رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر قطر گفت: عملکرد بازیکنان قابل‌قبول بود و خوشحالم اولین دیدار را با پیروزی آغاز کردیم.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور گفت: دیدار اول در هر تورنمنتی از حساسیت بالایی برخوردار است و این دیدار هم برای تیم ما و هم تیم قطر از حساسیت بسیاری برخوردار بود. تیم ما به دلیل عدم تمرکز کافی در دقایق ابتدایی گل اول را دریافت کرد اما پس از گذشت زمان و جا به جایی در چندین پست مختلف توپ و میدان را در اختیار گرفته و زمانی که تیم ما در دقیقه ۷۱ به دلیل اخراج بازیکن ۱۰ نفره شد از سوی تیم قطر تحت فشار قرار گرفتیم.

وی افزود: تیم ایران از لحاظ دفاعی بازی مناسبی از خود به نمایش نگذاشت در این دیدار و هر چند بازی زیبایی را شاهد نبودیم اما نتیجه بازی رضایت بخش بود.

وی همچنین به قابلیت های تیم قطر اشاره کرد و گفت: این تیم را یکی از تیم های مدعی به مرحله بعدی مسابقات می‌دانم.

قنبرپور در پاسخ به این سئوال که چه برنامه‌ای برای رویارویی مقابل تیم ملی عربستان دارید، گفت: سعی می‌کنیم در طول زمان استراحت برای بازی با عربستان نقاط ضعف تیم را حل و با یک ریکاوری مناسب بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز