خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی از من ناراحت نیست؛

زرینچه: دنبال کارهای پزشکی‌ام بودم / مدام دنبال حاشیه‌سازی برای ما هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۹۶

ما مثل گذشته خوب نبودیم و این حرف را زدم اما مثل اینکه به قلعه‌نویی گفته‌اند جواد گفته استقلال بد بود. اگر بد بودیم که سه گل به گسترش فولاد نمی‌زدیم

مربی تیم فوتبال استقلال از حواشی بی‌دلیل اطراف این تیم بسیار ناراحت و عصبانی است و معتقد است که حاشیه‌سازان تحت هر شرایط می‌خواهند برای آبی‌پوشان تهرانی حاشیه درست کنند اما باتجربه‌تر از آن است که گرفتار این مسائل شود.

گفت‌وگوی جواد زرینچه با خبرنگارایلنا را در زیر می‌خوانید:

*گویا با قلعه‌نویی به مشکل خورده‌اید و امروز آخر تمرین در جمع آبی‌پوشان حضور نداشتید. این مساله صحت دارد؟
نه من مریض بودم و دنبال کارهای پزشکی‌ام رفتم.

*یعنی قلعه‌نویی از شما ناراحت نبود؟
نه اصلا چنین چیزی نیست، اما انگار یکسری می‌خواهند حاشیه درست کنند. الان شرایط تیم ما عالی است و می‌خواهند تیم ما را به حاشیه ببرند، اما کور خوانده‌اند و این عده راه به جایی نمی‌برند. آنقدر باتجربه و پخته شده‌ایم که بدانیم چکار کنیم.

*گویا بعد از بازی با گسترش‌فولاد اعلام کرده بودید. استقلال شاداب نبود درست است؟
ما مثل گذشته خوب نبودیم و این حرف را زدم، اما مثل اینکه به قلعه‌نویی گفته‌اند جواد گفته استقلال بد بود. اگر بد بودیم که ۳ گل به گسترش فولاد نمی‌زدیم. ما نسبت به بازی‌های گذشته شاداب نبودیم اما آنهایی که دنبال حاشیه هستند از هر چیزی حاشیه درست می‌کنند.

*به نظر می‌رسد استقلال امسال رقیب جدی برای قهرمان شدن ندارد؟
همه تیم‌ها رقیب ما هستند و به آنها احترام می‌گذاریم. تیم ما حالا حالاها کار دارد و باید خیلی تلاش کنیم، اما به ۶ بازی قبل کاری نداریم و نگاه‌مان رو به جلو است. بچه‌ها باید بهتر شوند و امیرحسین و حنیف هم به تیم اضافه شوند تا با قدرت بیشتری کار کنیم. ما از همین امروز استارت بازی‌مان مقابل مسجدسلیمان را زدیم. تیم‌های دیگر خوب هستند و همین گسترش فولاد هم تیم بدی نبود و بازی را بسته بود و ما را به هم ریخت. همه تیم‌ها خوب هستند و رقیبان جدی برای رسیدن به قهرمانی داریم.

*بازی با مسجد سلیمان در خانه حریف است این بازی را چطور می‌بینید؟
نفت مسجد سلیمان حریف خطرناکی است و در بازی‌های قبل خوب نتیجه نگرفته و دوست دارد مقابل ما خوب بازی کند و نتیجه بگیرد. ما دنبال این هستیم که نفت مسجد سلیمان را ببریم و در انتظار بازی‌های بعد بنشینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز