خبرگزاری کار ایران

تارتار باید جوابگوی نتایج ضعیف باشد؛

استاد اسدی: گسترش نمی‌افتد اما از دهم هم بالاتر نمی‌آید / پرسپولیس برای قهرمانی بسته نشده!

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۶۵

گسترش فولاد که تماشاگر ندارد و مثل تراکتورسازی نیست ودر مورد این تیم مدیریت باشگاه باید صحبت کند اما مشخص است که به تارتار اولتیماتوم داده اند

مربی سابق تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است مهدی تارتار این تیم را بد بسته و نمی‌تواند در رتبه‌های بالای جدول قرار گیرد، هر چند از نظر او گسترش فولاد به لیگ یک سقوط نخواهد کرد، اما از رده دهم جدول بالاتر نخواهد آمد.

گفت‌وگوی علی اکبر استاد اسدی با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

گسترش فولاد تبریز از ۶ بازی ۶ امتیاز کسب کرده؛ این نتایج از نظر شما قابل‌قبول است؟
قابل قبول که نیست و از نظر من خوب کار نکرده‌اند. می‌گویند ۵-۶ هفته زمان می‌خواهند تا تیم راه بیفتد، اما اگر اینطوری است پس چرا اردوها و بازی‌های تدارکاتی را برگزار می‌کنند؟ به نظر من تیم خوب بسته نشده و بازیکنان خارجی که آورده‌اند، خوب نیستند چون در سطح بازیکنان ایرانی هم نیستند. اگر می‌خواهند بازیکن خارجی بیاورند باید یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان ایرانی باشد، نه اینکه بازیکن خارجی معمولی بیاورند. به نظر من بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد تبریز که از تیم جدا شدند، بهتر از این خارجی‌ها بودند.

جو تبریز علیه گسترش فولاد نیست؟
گسترش‌فولاد که تماشاگر ندارد و مثل تراکتورسازی نیست و در مورد این تیم مدیریت باشگاه باید صحبت کند، اما مشخص است به تارتار اولتیماتوم داده‌اند چون زنوزی از این نتایج راضی نیست.

گسترش‌فولاد با این وضعیت چه آینده‌ای خواهد داشت؟
فاصله امتیازات زیاد نیست و اگر یک مقدار تلاش کنند، می‌توانند در جدول بالا بروند. تارتار تیم را بد بسته و مشکل است که نتیجه بگیرد. این تیم خوب نمی‌شود و از رده دهم بالاتر نمی‌آید. دوست دارم گسترش‌فولاد نتیجه بگیرد. تارتار سرمربی تیم است و باید جوابگوی این نتایج ضعیف باشد. او از فصل قبل و تیم را هم خودش بسته و ان‌شاءالله تیم راه بیفتد.

احتمال سقوط گسترش فولاد به لیگ یک وجوددارد؟
فکر نمی‌کنم سقوط کند، اما امیدی هم به بالای جدول بودن ندارند. اول فصل گفتم تیمی که بسته‌اند بالاتر از دهم نمی‌آید. در مورد پرسپولیس هم گفتم این تیم برای قهرمانی بسته نشده است. استقلال را ببینید رفته‌رفته بهتر می‌شود، اما تیم‌های دیگر در جا می‌زنند، چون مشخص است خوب بسته نشده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز