خبرگزاری کار ایران

شروع خوبی نداشتیم؛

عبدی: باید ملوان را ببریم / فشار خاصی روی تیم ما نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۴۱

ملوان روحیه بسیار خوبی دارد و تیم خیلی بزرگی است وفوتبال هم قابل پیش‌بینی نیست. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و با شرایط خوبی که داریم کسب ۳ امتیاز بازی با ملوان برای ما دور از دسترس نیست.

مهاجم تیم فوتبال راه آهن گفت: شروع خوبی در لیگ نداشتیم و امیدواریم در بازی‌های آینده بهتر کار کنیم.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما از ۴ بازی اول در لیگ ۴ امتیاز گرفتیم که فکر نمی‌کنم شروع خوبی باشد و با توجه به تمرینات و بازی‌های خوبی که انجام دادیم، باید ۲ امتیاز بیشتر می‌گرفتیم، اما در اصفهان تا دقیقه ۹۶ از ذوب آهن جلو بودیم و داور وقت اضافه وحشتناکی گرفت و در نهایت گل مساوی را خوردیم که امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

وی درمورد بازی تیمش مقابل ملوان در تهران گفت: ملوان همیشه تیم بزرگ، ریشه‌دار و خوبی بوده و مربی خوبی هم دارد و هوادارانش همیشه کنارش هستند. ملوان با برد مقابل پرسپولیس شرایط روحی خوبی دارد، اما به لحاظ فنی آنقدر خوب هستیم که بتوانیم در بازی‌های خانگی ۳ امتیاز را بگیریم تا در جدول شرایط بهتری داشته باشیم.

مهاجم راه آهن اظهار داشت: ملوان روحیه بسیار خوبی دارد و تیم خیلی بزرگی است و فوتبال هم قابل پیش‌بینی نیست. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و با شرایط خوبی که داریم کسب ۳ امتیاز بازی با ملوان برای ما دور از دسترس نیست. باید تمام تلاش‌مان را بکنیم و یک لحظه هم عقب نشینی نکنیم. بازی راه‌آهن و ملوان همیشه برای هر ۲ تیم سخت بوده و فکر می‌کنم بازی قشنگی هم خواهد شد و امیدوارم ۳ امتیاز بازی را بگیریم یعنی باید بگیریم.

عبدی در پایان گفت: به نظرمن تیم‌هایی که مثل ما خرید میلیاردی ندارند و جوان و یک‌دست هستند، باید بازی به بازی جلو بروند. کادر فنی ما هدف‌گذاری خاصی برای این فصل نکرده‌اند تا فشار زیادی روی تیم نباشد. پارسال هدف کسب سهمیه در آسیا بود و فشار زیادی به تیم وارد شد، اما حمید استیلی ذهن بچه‌ها را باز گذاشته تا راحت کار کنند و امیدوارم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز