خبرگزاری کار ایران

سرخ‌ها از بحران خارج می‌شوند؛

عنایتی: دوست ندارم دایی را در این شرایط ببینم / پرسپولیس شمشیر دو لبه است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۸۸

پرسپولیس مقابل ملوان باخت و می‌داند هر جور شده باید این بازی را ببریم و همین مساله کار ما را سخت می‌کند، البته ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کاپیتان پدیده که تیمش این روزها خوب نتیجه گرفته و بین تیم‌های بالای جدول قرار دارد برای پرسپولیس کری می‌خواند و با زبان بی‌زبانی حرف از شکست علی دایی و شاگردانش در تهران می‌زند، کاری که سخت به نظر می‌رسد، اما غیرممکن نیست.

گفت‌و‌گوی رضا عنایتی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

*در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط این تیم را چطور ارزیابی می‌کنی؟
ما دوست نداریم علی دایی را با پرسپولیس بزرگ در این شرایط ببینیم و ان‌شاءالله پرسپولیس بعد از بازی با ما از بحران خارج شود چون دوست دارم تیم‌های بزرگ را همیشه در اوج ببینم.

*به نظر می‌رسد حرف از بردن پرسپولیس می‌زنی چون آرزو می‌کنی بعد از بازی با شما از بحران خارج شوند؟
تمام تلاش‌‌مان را برای شکست دادن پرسپولیس می‌کنیم. با تمام احترامی که برای پرسپولیس و دایی و هواداران این تیم قائل هستم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا اول یک بازی زیبا و جوانمردانه انجام دهیم و بعد هم دنبال کسب نتیجه هستیم.

*بحران پرسپولیس به نفع شما خواهد بود؟
نه به نفع ما نیست، چون پرسپولیس مقابل ملوان باخت و می‌داند هر جور شده باید این بازی را ببریم و همین مساله کار ما را سخت می‌کند البته ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم هر چند که پرسپولیس از حمایت هوادارانش هم در این بازی برخوردار است، اما دنبال نتیجه هستیم. پرسپولیس الان شمشیر دو لبه است و فکر می‌کنم چیزی برای از دست دادن ندارد و همین قضیه کار ما را سخت تر می‌کند چون آنها می‌آیند که انتحاری بازی کنند و نتیجه بگیرند.

*برای گلزنی به پرسپولیس چقدر انگیزه داری؟
من در همه بازی‌ها انگیزه دارم و موفقیت تیمم برایم مهم است. در این بازی هم با انگیزه کار می‌کنم و سعی می‌کنم مثمرثمر باشم تا دهمین گلم را به پرسپولیس بزنم.

*دلیل نتایج خوب پدیده در شروع لیگ چیست؟
ما خوب نتیجه نگرفته‌ایم و فقط خوب امتیاز کسب کردیم. هنوز زود است که در مورد پدیده قضاوت کنیم و عیار یک تیم در نیم فصل دوم و پایان فصل مشخص می‌شودو تیم ما با انگیزه است و مقابل تراکتورسازی هم بچه‌ها بیشتر از تون شان بازی کردند. بزرگترین فاکترو ما همبستگی داخل و بیرون تیم و مدیریت باشگاه است و درک خوبی از هم داریم و هواداران هم آمده اند و کنار تیم هستند. امیدوارم تا آخر فصل همین روند را ادامه بدهیم و خوب نتیجه بگیریم.

*در این فصل چه هدفی را دنبال می‌‌کنید؟ آیا به فکر کسب سهمیه آسیا هستید؟
نه، ما در درجه اول طبق سیاست باشگاه اول تلاش می‌کنیم تا در لیگ بمانیم و بعد هم دنبال جایگاه خوبی در جدول هستیم. به کسب سهمیه فکر نمی‌کنیم چون نباید بلندپروازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز