خبرگزاری کار ایران

مدارای هیات مدیره با پرسپولیسی ها؛

هدایت زیر لوای حمایت مشروط / پدیده، فرصتی برای سرخ ها، تهدیدی برای دایی!

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۸۹

بازی مقابل پدیده لیگ چهاردهم برای سرخ پوشان هم «فرصت» است و هم «تهدید»؛ چراکه اگر دایی و تیمش نتوانند نتیجه دلخواه را کسب کنند چه بسا بار دیگر اوضاع در اردوگاه این تیم به هم بریزد…

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنان نگران نتایج این فصل سرخ پوشان هستند و به نظر می رسد حمایت ها فعلا مشروط است.

به گزارش ایلنا، پس از شکست پرسپولیس مقابل ملوانان بندرنشین، اگرچه حمیدرضا سیاسی اعلام کرده «هیأت مدیره پرسپولیس حمایت خود را از مدیر عامل و کادر فنی اعلام می‌کند»، ولی به نظر می رسد این حمایت ها همچنان مشروط است و بازی با پدیده مشهد در آزادی، فرصتی برای فرار از بحران تیم تحت هدایت دایی خواهد بود و چنانچه در این دیدار نتیجه ای غیر قابل قبول کسب شود، بار دیگر آتش انتقادها افروخته تر خواهد شد و مشخص نیست با این اتفاق چه سرانجامی را برای آینده کادر فنی سرخ پوشان می توان متصور شد.

پرسپولیسی ها روزهای سختی را سپری می‌کنند و هواداران این تیم علیرغم از دست دادن چند ستاره خوب خود در بازار نقل و انتقالات، با امیدهای زیادی فصل چهاردهم لیگ برتر را آغاز کردند. تساوی هفته نخست مقابل نفت تهران شوک بزرگی برای هواخواهان این تیم بود، چراکه تصور آنها شروعی قدرتمندانه تر در لیگ بود، ولی منصوریان و تیمش ترمز سرخ ها را کشیدند تا جرقه ی اتفاقات در باشگاه زده شود. نوک پیکان انتقادات به سمت دایی نشانه رفته بود، چراکه با قراردادی ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیونی در فصل نقل و انتقالات سر و صدایی زیادی به راه انداخته و عنوان گران ترین مربی تاریخ لیگ برتر را یدک می کشید.

شکست در اهواز در هفته دوم، نقطه اوج اتفاقات بود و دعواعای دایی و برخی از اعضای هیات مدیره علنی شد و دو طرف خط و نشان هایی برای هم کشیدند، ولی در نهایت آتش حادثه فروکش کرد تا سرخ ها به سومین بازی فصل برسند.

پیروزی خفیف خانگی بر ذوب آهن و تیم قعرنشین یحیی گل محمدی نخستین ۳ امتیاز را برای تیم دایی به ارمغان آورد تا باد به پرچم دایی بوزد و او با ۸ پله صعود در جدول به آینده تیمش امیدوار و زبانش برای دفاع از عملکرد فنی نیمکتش یاز شود ولی هفته چهارم بار دیگر ضربه ای اساسی به رویاهای دایی و تیمش زد.

هضم شکست در انزلی آن هم مقابل ملوانانی که تیم منسجم فصل گذشته نبودند، برای هیات مدیره و هواداران سخت بود، ولی در جلسه هیات مدیره بر حمایت از دایی و نیمکتش تاکید شد تا فعلا اوضاع در اردوی سرخ ها رنگ و بوی آرامش بگیرد، ولی بازی هفته پنجم مقابل پدیده ی لیگ چهاردهم، عملا برای کادر فنی سرخ پوشان هم «فرصت» است و هم «تهدید»؛ چراکه اگر دایی و تیمش نتوانند مقابل دستیار سابق کرانچار نتیجه ی دلخواه هیات مدیره و هواداران را کسب کنند چه بسا بار دیگر اوضاع در اردوگاه این تیم به هم بریزد و نیمکت تیم در خطری جدی قرار بگیرد.

پدیده با تدابیر فنی زوج مرزبان - هسلر و کاپیتانی رضا عنایتی روزهای خوبی را در هفته های اخیر سپری کرده که کمتر هواداری انتظار چنین نتایجی را از نماینده ی کم سابقه مشهد داشت. در ۴ هفته اخیر فقط ۲ تیم لیگ برتری طعم شکست را نچشیده اند که پدیده و صبای قم هستند و این می تواند زنگ خطری برای دایی و تیمش باشد. پدیده بدون شک برای نباختن و البته استفاده از ضد حملات خطرناک با مهاجمانی مانند عنایتی و شاکری پا به آزادی خواهد گذاشت و همین مساله کار را برای نتیجه گیری دایی سخت تر خواهد کرد. آیا این بازی می تواند آبستن اتفاقات بزرگی در لیگ چهاردهم باشد؟!

پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر دوشنبه سوم شهریورماه از ساعت ۱۹:۱۰ در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز