خبرگزاری کار ایران

مربیان ما فقط ژست مربیگری می‌گیرند؛

ابراهیمی: ملوان حقش بود ببرد که برد / تیم دایی هیچی ندارد!

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۷۷

چرا مدیران ما فقط به اسم و رسم افراد نگاه می‌کنند و چون علی دایی است دو میلیارد به او می‌دهند. وقتی می‌خواهند به کی‌روش ۱۶ میلیارد تومان بدهند معلوم است علی دایی هم دو میلیارد می‌خواهد.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیم علی دایی هیچ تاکتیک و برنامه‌ای در زمین ندارد و شرح وظایف بازیکنان مشخص نیست و هر کسی برای خودش بازی می‌کند و با این وضعیت پرسپولیس به جایی نخواهد رسید و نمی‌تواند نتیجه بگیرد. گفتگوی ناصر ابراهیمی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

بازی پرسپولیس و ملوان چطور بود؟
والله ما که فوتبال ندیدیم و اگر بازی‌ها به همین شکل پیش برود دیگر لیگ ایران را تماشا نمی‌کنم. این چه فوتبالی است که بازی می‌کنند؟ فوتبال ما نسبت به ۳ سال قبل یا ۵ و ۱۰ سال قبل چه پیشرفتی کرده؟ آیا بهتر شده‌ایم؟ من فقط به خاطر رسانه‌ها که تماس می‌گیرند و نمی‌خواهم شرمنده آنها شوم بازی‌ها را می‌بینم و اگر اینطوری پیش برود دیگر از من انتظاری نداشته باشید و اجازه بدهید استراحت کنم.

به نظر می‌رسد خیلی عصبانی هستید؟

وقتی نه تاکتیک داریم و نه سیستم باید خوشحال باشم؟ الان مد شده تا تیم‌ها عقب می‌افتند روی دروازه حریف توپ می‌ریزند اما آن زمان ما سانتر می‌کردیم و به گل می‌رسیدیم. الان فقط بی‌هدف توپ می‌ریزند اما کجا می‌ریزند؟ این فوتبال ۵۰ سال قبل بود که سرزن‌هایی مثل همایون بهزادی و صفر ایرانپاک داشتیم اما شما چی دارید که توپ می‌ریزید؟ الان مردم فوتبال را می‌فهمند و به همین دلیل دیگر به استادیوم‌ نمی‌آیند و در همین بازی پرسپولیس و ملوان در انزلی استادیوم پر نشد. آن زمان مردم روی تیر چراغ برق هم می‌نشستند و بازی را می‌دیدند اما الان چه چیزی را ببینند؟ پس به استادیوم نمی‌آیند.

علی دایی مدعی شده که تیمش مقابل ملوان مستحق باخت نبود. واقعا اینطوری بود؟
ملوان حقش بود ببرد که برد. نمی‌دانم چه فوتبالی بود که پرسپولیس بازی کرد. اصلا مساوی می‌کرد یا می‌برد، من با آن کاری ندارم و بحثمن فوتبال است. بحثاین است که چه فوتبالی بازی کردید؟ آیا کی‌روش می‌تواند فوتبال ما را عوض کند یا برای قرارداد آمده است؟ من در مورد فوتبال صحبت می‌کنم. آقایان مدیر آقای وزیر ورزش؛ در فوتبال ما کسی اساسی کار نمی‌کند. در قدیم اگر فوتبال ما پر از ستاره بود به این دلیل بود که تیم‌ها خصوصی بودند و هر کسی حاصل دسترنج خودش را می‌خورد. الان فوتبال نمی‌بینم، استقلال هم ۳ بر ۲ سایپا را برد اما با کدام فوتبال؟ استقلال هم فقط توپ ریخت و گل‌زد همان کاری که پرسپولیس کرد اما گل نتوانست بزند. الان فوتبال نمی‌بینیم.

پرسپولیس از ۴ بازی تنها ۴ امتیاز گرفته است. این نتیجه قابل توجیه هست؟
ما منتظر بازی پنجم هستیم و همیشه گفته‌ام که ۵ هفته به مربیان فرصت دهید و بعد صحبت کنید. الان زود است در مورد پرسپولیس صحبت کنیم و بعد از بازی با پدیده باید قضاوت کنیم اما پرسپولیس تاکتیکی ندارد و شرح وظیفه بازیکنان مشخص نیست و هر کسی توپ را می‌گیرد جلو می‌رود.

علی دایی که بالای دو میلیارد تومان قرارداد بسته به مربی ۱۵۰ میلیونی ملوان باخت این مساله را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این همان چیزی است که اول فصل گفتم. چرا مدیران ما فقط به اسم و رسم افراد نگاه می‌کنند و چون علی دایی است دو میلیارد به او می‌دهند. وقتی می‌خواهند به کی‌روش ۱۶ میلیارد تومان بدهند طبیعی است علی دایی هم دو میلیارد می‌خواهد. همیشه کار پرسپولیس سخت است چون همه تیم‌ها می‌خواهند مقابل پرسپولیس بایستند و خودی نشان دهند بنابر این باید تیمی بسازیم که بتواند نتیجه بگیرد. علی دایی باید بداند که تمام بازی‌ها برای پرسپولیس سخت است و برای هر بازی باید برنامه داشته باشد اما مربیان جدید ما فقط نمایش خوب بازی می‌کنند و ژست مربیگری می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز