خبرگزاری کار ایران

در تازه ترین رده‌بندی فیفا اعلام شد؛

صعود یک پله‌ای تیم ملی در رنکینگ فیفا / ایران در رده ۴۸ جهان و دوم آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۱۸۲

در این رده بندی تیم کشورمان نسبت به ماه قبل یک پله صعود کرده است. ژاپن تنها تیم آسیایی است که با ایستادن در رده چهل و چهارم بالاتر از ایران قرار گرفته است.

تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین رده‌بندی ماهیانه فیفا با یک پله صعود رده چهل و هشتم جهان را به خود اختصاص داد. تیم کشورمان در این رده‌بندی تیم دوم آسیا به حساب می‌آید. ژاپن با قرار گرفتن در مکان چهل و چهارم بالاتر از ایران قرار دارد.

به گزارش ایلنا، فیفا امروز پنجشنبه جدیدترین رنکینگ ماهیانه برترین تیم‌های ملی فوتبال جهان را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی ایران در رده ۴۸ دنیا قرار گرفت.

تیم کشورمان نسبت به ماه قبل یک پله صعود کرده است. ژاپن تنها تیم آسیایی است که با ایستادن در رده چهل و چهارم بالاتر از ایران قرار گرفته است. ازبکستان(۵۱)، اردن(۵۶) و کره جنوبی(۵۷) تیم‌های سوم تا پنجم آسیا در این رنکینگ هستند.

تیم ملی آلمان که جام جهانی ۲۰۱۴ را فتح کرد با کسب ۱۷۳۶ امتیاز در صدر رنکینگ فیفا قرار گرفته است. آرژانتین با ۱۶۰۴ امتیاز دوم است و تیم هلند هم با ۱۵۰۷ امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داده است. تیم‌های کلمبیا، بلژیک، اروگوئه، اسپانیا، برزیل، سوئیس و فرانسه هم به ترتیب چهارم تا دهم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز