خبرگزاری کار ایران

با انتقاد شدید از وضعیت پرسپولیس؛

قلیچ: دایی جادوگر بیاورد تا تیمش درست شود / صادقیان را بدبخت کردند / به فکر تیم باشند، نه کینه‌توزی

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۱۶

آقای دایی تو که می‌خواستی پیروانی را بیاوری، علی کریمی را هم می‌آوردی تا کار را برایت دربیاورد / مربی که سر تمرین روزنامه بخواند و با موبایل صحبت کند تیمش همین می‌شود.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم عملکرد مناسبی در این فصل نداشته و اگر علی کریمی را می‌آوردند می‌توانست گره پرسپولیس را در زمین باز کند و سرخ‌پوشان تهرانی را به موفقیت برساند، اما علی دایی او را نخواست و امروز باید دنبال جادوگر باشد تا مشکلات تیمش را حل کند.

گفت‌وگوی وحید قلیچ با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

پرسپولیس از ۲ بازی اول خود در لیگ امسال تنها یک امتیاز گرفته، چرا چنین عملکرد ضعیفی داشته‌اند؟
فوتبال پرسپولیس امسال همین است و بیشتر از این نیست و نمی‌تواند کاری بکند. صادقیان بهترین بازیکن تیم بود که او هم محروم شد و خیلی مشکل دارند. آقای ادعا باید یک کاری بکند.

منظورتان از آقای ادعا علی دایی است؟
بله دایی باید جادوگر بگیرد تا شاید جادوگر بتواند یک کاری بکند و گرنه خودش کاری نمی‌تواند بکند. تمام پیشکسوتان نسبت به دایی احساس خوبی ندارند و خیلی بد است تیم علی دایی فقط بزن زیرش را بلد است و هیچ تاکتیکی ندارند.

بحثجادوگر را مطرح کردید، علی کریمی به جادوگر آسیا معروف است، اما دایی او را نخواست؟
بله، کریمی جادوگر بود، اما اینها دنبال جادوگر دیگری هستند. کریمی جادوگر فوتبالی بود و کاری کردند که خداحافظی کند. او می‌توانست حلال مشکلات پرسپولیس باشد، اما به خاطر کینه‌های کهنه، کاری کردند که از فوتبال برود و خداحافظی کند. یک مربی باید به فکر تیمش باشد، نه دنبال کینه‌توزی. آقای دایی فکر تیمت باش تا از بحران نجات پیدا کند، نه اینکه دنبال تازه‌ کردن زخم‌های قدیمی باشی.

دعواهای هیات‌مدیره چه تاثیری روی پرسپولیس دارد؟
قطعا به تیم ضربه لطمه می‌زند. شما فکر می‌کنید این اتفاقات ضد پرسپولیس نیست؟ رحیمی چشمش را باز کرده و فقط علی دایی را دیده، دایی هم هیچ‌ کس را قبول ندارد و هر دو طرف فقط همدیگر را قبول دارند، البته دایی برادر خودش را هم قبول دارد و کنار خودش آورده است. بهترین کار دایی آوردن افشین پیروانی است تا فشارها یک مقدار کم شود. آقای دایی تو که می‌خواستی پیروانی را بیاوری علی کریمی را هم می‌آوردی تا کار را برایت دربیاورد. ضمنا مربی که سر تمرین روزنامه بخواند و با موبایل صحبت کند تیمش همین می‌شود.

یعنی همه مشکلات پرسپولیس به خاطر دایی است؟
همین پیام صادقیان به خاطر دایی بدبخت شد. اگر دایی ناراحتی‌اش را به زمین منتقل نمی‌کرد این بچه تحت‌ تاثیر قرار نمی‌گرفت و آن کارها را نمی‌کرد تا ۳ ماه محروم شود. یک بازیکن بزرگ حتما مربی بزرگی نمی‌شود، چون مربیگری ذاتی است، مثل فرهاد کاظمی که همین صادقیان را در ذوب‌آهن کنترل می‌کرد و صادقیان تبدیل به بهترین بازیکن ذوب‌آهن شد و به پرسپولیس آمد.

کلا با حضور دایی در پرسپولیس مخالف هستید. درست است؟
تیم بزرگ، مربی بزرگ می‌خواهد و کاری نداشته باشید طرف چه کسی است و در پرسپولیس بوده یا نه، مگر غلامپور استقلالی نبود، اما امروز مربی پرسپولیس است. پیشنهاد می‌دهم یک فصل هم فرهاد کاظمی را سرمربی پرسپولیس بگذارند، هیچ ضرری ندارد. علی دایی به درد این تیم نمی‌خورد.

چرا این اتفاقات در پرسپولیس می‌افتد؟
یک مشت آدم آنجا هستند که هر کسی یک حرفی می‌زند. آقای سیاسی یک حرفی می‌زند، یکی دیگر حرف دیگری دارد، اما همه آنها از علی دایی می‌‌ترسند. من نمی‌دانم سیاسی کیست و او را نمی‌شناسم، اما نباید هر روز مصاحبه کند چون حاشیه‌های تیم را بیشتر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز