خبرگزاری کار ایران

برای حضور در اردوی تدارکاتی؛

بازیکن صبای قم به تیم ملی امید دعوت شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۸۴

پیش از این امید قربانی، آرام عباسی و احسان سخندان نیز از صبای قم در ترکیب تیم ملی امید حضور داشتند، اما اکنون فقط روزبه چشمی دعوت شده است.

ایلنا: بازیکن میانی تیم فوتبال صبای قم به اردوی جدید تیم امید ایران دعوت شد.

به گزارش ایلنا، نلو وینگادا سرمربی تیم امید، ۲۰ بازیکن را جهت برگزاری اردوی تدارکاتی دعوت کرد که در فهرست اعلام شده، نام روزبه چشمی نیز به چشم می خورد.

این بازیکن در دو هفته اول لیگ مقابل ذوب آهن اصفهان و ملوان انزلی در ترکیب صبای قم حضور داشت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

پیش از این امید قربانی، آرام عباسی و احسان سخندان نیز از صبای قم در ترکیب تیم ملی امید حضور داشتند، اما اکنون فقط چشمی دعوت شده است.

علاوه بر روزبه چشمی از صبای قم، محمدرضا اخباری، کاوه رضایی، مهدی مهدی پور، یعقوب کریمی، وحید حیدریه، مرتضی پورعلی گنجی، آرش رضاوند و محمدرضا خانزاده از تهران، محمد ناصری و شهریار شیروند از آذربایجان شرقی، یوسف وکیا از خوزستان، حجت صدقی از کرمان، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر از فارس، محمدحسین کنعانی زادگان از گیلان، احسان پهلوان، محسن مسلمان، علی کریمی و مهدی شریفی از اصفهان به این اردو دعوت شده اند.

گفتنی است بازیکنان دعوت شده باید عصر روز جمعه بیست و چهارم مردادماه راس ساعت ۱۴ خود را به کادر فنی در هتل آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند که البته این زمان اعلام شده با هفته سوم لیگ برتر تداخل دارد و قطعا مخالفت باشگاه ها را به همراه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز