خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی درمانگاه‌های هلال احمر در راهیان نور شمال‌غرب

کد خبر : ۱۹۴۵۲۰

علاوه بر پایگاههای امداد جاده‌ای، سه درمانگاه در شهرهای سردشت، پیرانشهر و بانه استقرار و به مردم منطقه خدمات ارائه می‌دهند.

نماینده جمعیت هلال احمر در ستاد مرکزی راهیان نور گفت: علاوه بر پایگاه‌های امداد جاده‌ای، سه درمانگاه در شهرهای سردشت، پیرانشهر و بانه استقرار و به مردم منطقه خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورساداتی در جلسه شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور که با حضور نماینده رئیس جمهور و نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در ستاد مرکزی راهیان نور در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، گفت: هلال‌احمر در راستای خدمت به زائران راهیان نور اقدامات موثری انجام داده است.

به گفته نماینده جمعیت هلال احمر در ستاد مرکزی راهیان نور، اکیپ‌های امدادی هلال‌احمر در ۳۳ پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر کاروان‌های راهیان نور در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان آمادگی ارائه خدمت به زائران را دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر پایگاههای امداد جاده‌ای، سه درمانگاه در شهرهای سردشت، پیرانشهر و بانه استقرار و به مردم منطقه خدمات ارائه می‌دهند. ظرفیت‌های اسکان و خدمت‌رسانی جمعیت هلال احمر در ۹ یادمان و در دو استان کردستان و آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات به زائرین عزیز شهدا است.

پورساداتی همچنین از اجرای طرح مصباح در ۲۰ روستای دو استان کردستان و آذربایجان غربی با همکاری و نظارت ستاد مرکزی راهیان نور خبر داد و گفت: تیم‌های داوطلب جمعیت هلال احمر در این روستا‌ها خدمات درمانی، بهداشتی و فرهنگی آموزشی به مردم ارائه می‌کنند.

نماینده جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در ستاد مرکزی راهیان نور خاطرنشان کرد: چهار پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر کاروان‌های راهیان نور، استقرار و تجهیز درمانگاه در یادمان شهدای سیرانبند بانه و فعالیت تیم‌های مصباح در پنج روستا از برنامه‌های جمعیت در استان کردستان است. انجام مانورهای نزدیک به واقعیت و بازسازی وقایع جنگ همزمان با اردوهای راهیان نور، ماندگاری روایات و مشاهدات از واقعیت‌های جنگ در زائران را بیشتر خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هم در این جلسه از ایجاد تاسیسات روشنایی برق در یادمان‌های استان خبر داد و گفت: هزینه سیستم روشنایی از منابع مالی خود شرکت استان تامین شده است. دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان کردستان آمادگی لازم را دارد تا آب و برق یادمان‌ها را تامین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز