خبرگزاری کار ایران

فوتبال کمتر از ۱۴ سال آسیا - همدان؛

سرمربی عراق: با جام قهرمانی به عراق برمی گردیم / این بهترین مسابقه جام بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۴۳

بازی با ایران با کیفیت ترین مسابقه این دوره از رقابت ها بود که از انجام آن لذت بردم اما باید سه بر صفر این بازی را به پایان می بردیم.

سرمربی تیم فوتبال عراق گفت: برای موفقیت در این رقابت ها خیلی تلاش کردیم و می خواهیم با جام قهرمانی به عراق برگردیم.

به گزارش ایلنا، سعد هاشم پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال کمتر از ۱۴ سال آسیا در جمع خبرنگاران افزود: بازی با ایران با کیفیت ترین مسابقه این دوره از رقابت ها بود که از انجام آن لذت بردم اما باید سه بر صفر این بازی را به پایان می بردیم.

وی اضافه کرد: ما بر اثر اشتباهات خط دفاعی دو گل دریافت کردیم و جریان بازی طوری بود که باید با سه گل ایران را شکست می دادیم.

هاشم اظهار داشت: بازیکنان عراق در بهترین شرایط قرار دارند که محصول چندین ماه تلاش کادر فنی بود و می خواهیم آنها را برای آینده فوتبال عراق حفظ کنیم.

سرمربی عراق در خصوص موفقیت تیمش در ضربات ایستگاهی برای رسیدن به گل گفت: بازیکن شماره ۲۰ ما تاکنون ۳۰ گل از ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده است و در این بازی هم دو گل زد تا نشان دهد بدون دلیل یکی از ستاره های تیم عراق نیست.

وی بیان داشت: از حالا باید به فکر بازی فینال باشیم که بازیکنان بی صبرانه به این مسابقه فکر می کنند چرا که می خواهیم جام قهرمانی را به عراق ببریم و این هدف اصلی ما از حضور در این جام است.

وی افزود: می خواهیم مردم عراق از قهرمانی ما شاد شوند و برای خوشحالی آنها باید جام را تصاحب کنیم.

تیم عراق در مرحله نیمه نهایی با برتری سه بر دو مقابل ایران به دیدار فینال مسابقات کمتر از ۱۴ سال آسیا صعود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز