خبرگزاری کار ایران

درحضورکم تعداد تماشاگران رقم خورد؛

تساوی تیم منتخب ۹۸ ایران و پیشکسوتان پرسپولیس دردیداری خیریه

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۳۷

تیم منتخب ۹۸ ایران عصر امروز(دوشنبه) در دیداری خیریه که در سالن هندبال برگزار شد، به مصاف پیشکسوتان پرسپولیس رفت که این دیدار در پایان به تساوی ۶ بر ۶ انجامید.

دیدار خیریه تیم های منتخب ۹۸ و پیشکسوتان پرسپولیس تهران با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم منتخب ۹۸ ایران عصر امروز(دوشنبه) در دیداری خیریه که در سالن هندبال برگزار شد، به مصاف پیشکسوتان پرسپولیس رفت که این دیدار در پایان به تساوی ۶ بر ۶ انجامید.

در این دیدار برای تیم منتخب ۹۸، علی موسوی(۳ گل)، رضا شاهرودی، سیروس دین محمدی و علی لطیفی گلزنی کردند و گل های پیشکسوتان پرسپولیس نیز توسط بهنام طاهرزاده، سهراب انتظاری(۳ گل) و بهنام ابوالقاسمپور(۲ گل) به ثمر رسید.

در تیم منتخب ۹۸ ایران بازیکنانی چون نیما نکیسا، ستار همدانی، رضا شاهرودی، مهرداد میناوند، سیروی دین محمدی، علی موسوی، اسماعیل حلالی، مهدی هاشمی نسب، مجیدنامجو مطلق، مهدی مهدوی کیا، حمیداستیلی، جواد زرینچه، علی لطیفی، خداداد عزیزی و هادی طباطبایی حضور داشتند.

برای پیشکسوتان پرسپولیس نیز؛ بهروز سلطانی، بهنام ابوالقاسمپور، محمود کلهر، بهروز سلطانی، رضا جباری، بهنام طاهرزاده، بهزاد داداش زاده، سعید نعیم آبادی، وحید مظاهری، رحیم یوسفی، علی سلمانی، سهراب انتظاری و مرتضی فنونی زاده به میدان رفتند.

مهدی خواجه وند و محمدزادمهر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از حاضرین در سالن هندبال بودند.

در حالیکه بازیکنان دو تیم در جریان این دیدار بارها به شوخی پرداختند مهرداد میناوند پس از گل سوم سهراب انتظاری به داور اعتراض زیادی داشت و معتقد بود این گل با خطا به ثمر رسیده است. از این دیدار استقبال چندانی از سوی تماشاگران صورت نگرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز