خبرگزاری کار ایران

رسیدن به ایده‌ال زمان‌بر است؛

بیانی: مقابل سپاهان دنبال ۳ امتیاز هستیم / بازی به بازی بهتر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۹۱

درست است ما در این دیدار تیم کاملی نیستیم، اما با همین بازیکنان هم در تلاش هستیم تا بهترین بازی را ارائه دهیم و با تمرکز کافی به میدان می‌رویم.

عضو کادرفنی استقلال می‌گوید نقطه مثبت تیمش برابر استقلال خوزستان جنگندگی بازیکنان تا آخرین دقایق بوده است.

به گزارش ایلنا، شاهرخ بیانی درباره دیدار شب گذشته استقلال برابر استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و ما البته ما شناخت خوبی از این تیم داشتیم. می‌دانستیم استقلال خوزستان در بازی مستقیم خیلی خطرناک است و می‌تواند به سرعت به دروازه ما نزدیک شود با این‌حال ما بازی خوبی را ارائه دادیم و درست است که اشتباهاتی هم داشتیم، اما با گذشت زمان وضعیت ما حتما بهتر می‌شود و با گذر زمان و هماهنگی بیشتر می‌توانیم تیمی بهتر را شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد بازیکنان را در این دیدار چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: خرسندنیا عملکرد خوبی را ارائه داد و مگویان هم زوج مناسبی برای او بود. ملی‌پوشان ما هم تلاش‌شان را کردند هر چند به صد در صد آمادگی نرسیده‌اند، اما مطمئنم آنها در طول فصل بهتر می‌شوند. البته مسئله اصلی اینجا بود که با وجود نزدیک‌شدن به دقایق پایانی و اضافه شدن به استرس بازیکنان‌ ما دست از جنگیدن برنداشتیم و این نقطه مثبتی برای ما بود. من فکر می‌کنم حق ما در این دیدار پیروزی بود.

آنالیزور استقلال ادامه داد: از اینکه پنالتی ما به گل تبدیل نشد متاسفم. می‌شد زودتر به گل برسیم، اما این مسئله چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند و همانطور که گفتم حق ما در این دیدار پیروزی بود هر چند تیم ویسی هم بسیار خوب بازی کرد و بسیار سرسختانه مقاومت کرد.

وی درباره مصاف این هفته استقلال برابر سپاهان افزود: سپاهان همیشه تیم خوب و قابل احترامی بوده، با این حال ما استقلال هستیم و به دنبال ارائه بازی زیبا و کسب ۳ امتیاز هستیم. درست است ما در این دیدار تیم کاملی نیستیم، اما با همین بازیکنان هم در تلاش هستیم تا بهترین بازی را ارائه دهیم و با تمرکز کافی به میدان می‌رویم.

بیانی در پایان اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و این مسئله تا رسیدن به نقطه ایده‌آل در جریان است. هر چند رسیدن به ایده‌ال کمی زمان‌بر است اما با توجه به جوانی تیم ما و جدیتی که از ابتدا در تمرینات شاهد بودیم، این مسئله دور از دسترس نیستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز