خبرگزاری کار ایران

در رقم قرارداد بازیکنان دخالت نکردم؛

ابراهیم‌زاده: پیکان نیاز به زمان و هماهنگی دارد / داوری‌ها از هفته اول علیه ما بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۸۸

فصل گذشته از بازی چهارم داوری‌ها به ضرر تیم ما شد اما در این فصل از بازی اول داوری‌ها به ضرر تیم ما بوده است. در بازی با سپاهان گل دوم حریف آفساید بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به تغییراتی که در پیکان به وجود آمده نیاز به زمان است تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و سایپا گفت: ابتدا روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم همیشه سرافراز باشید. این روزها با تیم پیکان با توجه به نفراتی که جذب کردیم به دنبال جایگاه خوبی هستیم، اما وقتی تعدادی بازیکن جدید کنار هم قرار می‌گیرند زمان می‌برد تا هماهنگ شوند. در طرف مقابل سایپا هم تغییرات عمده‌ای داشته و به همین دلیل بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. اما ما اگر روی وظایف مان متمرکز باشیم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بعضی از بازیکنان پیکان با مبالغ بالایی به این تیم پیوستند و ارقامی که منتشر شده صحت ندارد، خاطرنشان کرد: جوابی که من باید بدهم این است که در این چند سال هیچ‌گاه در رقم قرارداد بازیکنان دخالت نکردم و نمی‌کنم چون اعتقاد دارم مربی باید بازیکن معرفی کند و باشگاه باید توافقات را انجام دهد و وظیفه من چیز دیگری است و در این موارد باید در بحث‌های مدیریتی وارد شوید و از مدیران بپرسید چرا که آنها حیطه وظایف شان را بهتر می‌دانند و بهتر است در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی درباره مسائل فنی بازی صحبت شود.

سرمربی پیکان در مورد اتفاقاتی که برای فشنگچی پیش آمده و قرار است کمیته انضباطی باشگاه در موردش تصمیم بگیرد، گفت: باید این را بگویم که مسائل فنی به مربی بر می‌گردد اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی تعویض شود این مسائل مربوط به مربی است اما مسئولیت‌های نیمکت و مدیریت نیمکت با سرپرست و مسئول تیم است. اکنون خود شما چیزهایی فهمیده‌اید که می‌گویید کمیته انضباطی باید تصمیم‌گیری کند. مسائل فنی را من تشخیص می‌دهم این که چه بازیکنی بازی کند یا نکند.

وی ادامه داد: فشنگچی یا فشنگچی‌ها که بازیکنان خیلی خوب و تأثیرگذاری هستند ممکن است در یک بازی نتوانند کارایی خود را به خوبی نشان دهند و این مسئله باعثمی‌شود هر دو آسیب ببینند هم تیم هم بازیکن. پس به صلاح است که بازی نکنند و ما در بازی‌هایی که لازم است از آنها استفاده کنیم. باید از سرمایه‌های و نیروهایی که تیم دارد به نحو احسن استفاده کنیم و اینکه نیروها در اختیار تیم قرار بگیرند. وقتی بازیکنی حرکت اشتباهی می‌کند قصد ما اصلاح است نه از بین بردن یا نابود کردن و محروم کردن.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: برای فشنگچی و خیلی از بازیکنان دیگر ممکن است پیش بیاید که در یک بازی، روز آنها نباشد ممکن است یک روز هم روز خبرنگاری شما نباشد پس بهتر است در آن روز استراحت کنید تا اتفاق ناگواری برایتان پیش نیاید. تصمیماتی که در مورد فشنگچی گرفته شده در سایت باشگاه مشخص می‌شود. بخش فنی آن مربوط به من است البته همانطور که برای فشنگچی به ضررش تصمیم گرفته شده ممکن است روزی هم به سودش تصمیم گرفته شود.

وی در مورد اینکه مدیریت نیمکت با سرپرست است، گفت: بله مسئولیت نیمکت با سرپرست تیم است همانطور که اگر دو نفر از یک نیمکت کنار خط بروند داور چهارم به سرپرست تیم تذکر می‌دهد.

وی در مورد اینکه با حضور بازیکنان ستاره‌ای مثل مهدی رحمتی ممکن است در صورت عدم نتیجه‌گیری بر روی تیم فشار وارد شود، گفت: اگر اعتقاد و باور داشته باشیم و همدیگر را باور کنیم بازیکنان بزرگ می‌توانند تأثیرگذار باشند. استراتژی باشگاه این است که در جایگاه بالاتری قرار بگیریم بنابر این برای این کار باید اول تثبیت شویم تا بعد به جایگاه بالاتر برسیم. بازیکنان تأثیرگذار یا واقعاً‌ برای کار خود و شرایط خودشان آمده‌اند یا با تفکرات مادی می‌آیند. اگر بازیکن با تفکرات مادی آمده باشد و کار هم بکند خوب است اما اگر کار نکند همه ضربه می‌خورند. خود بازیکن و آبرویش هم هست. همه بازیکنان ما تمام تلاش شان را کرده‌اند و با وجود سختی‌هایی که در بازی قبلی داشتیم با تمام وجود تلاش کردند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به قضاوت داوران در لیگ برتر گفت: فصل گذشته از بازی چهارم داوری‌ها به ضرر تیم ما شد اما در این فصل از بازی اول داوری‌ها به ضرر تیم ما بوده است. در بازی با سپاهان گل دوم حریف آفساید بود که در برنامه ۹۰ هم نشان داده شد، همچنین در یکی دو صحنه به ضرر ما سوت زده شد.

وی ادامه داد: امیدوارم داوران قوی‌تر و منسجم‌تر بازی کنند و با اراده تصمیم بگیرند و اشتباهات شان کمتر شود به خصوص اینکه ما در جام جهانی دیدیدم که کمک داوران چقدر خوب قضاوت کردند. امیدوارم تیم‌ها از اشتباهات داوری ضربه نخورند و اگر اتفاقی می‌افتد بر مبنای فوتبالی و شرایط فنی تیم‌ها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز