خبرگزاری کار ایران

حضور ما که تشریفاتی نیست؛

صاحب‌پناه: اگر حضور نجف‌نژاد تشریفاتی است چرا استعفا نمی‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۱۴

اما اگر واقعا حضور نجف‌نژاد در هیات مدیره استقلال تشریفاتی است چرا استعفا نمی‌دهد؟ اما در مورد خودم باید بگویم که حضور ما در هیات مدیره استقلال تشریفاتی نیست.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال دیروز در اظهار نظری جنجالی اعلام کرد که حضور ما در هیات مدیره استقلال تشریفاتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مقداد نجف‌نژاد که سال‌هاست در بین مدیران ارشد باشگاه استقلال حضور دارد و از عناصر پرنفوذ این باشگاه بزرگ محسوب می‌شود، گویا با هیات مدیره جدید باشگاه استقلال مشکل دارد چراکه او در چند جلسه هیات مدیره باشگاه آبی‌پوش تهرانی حاضر نشد و دیروز هم در اظهارنظری عجیب اعلام کرد که حضورش در هیات مدیره استقلال تشریفاتی است.

اظهارنظر جالب نجف‌نژاد با واکنش کامران صاحب‌پناه رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال مواجه شد. صاحب‌پناه که شرایط مطلوبی نداشت در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نمی‌دانم چرا نجف‌نژاد چنین حرفی زده است. این حرف را نجف‌نژاد زده و خودش هم باید در این مورد توضیح دهد و من نمی‌توانم اظهار نظری کنم، اما اگر واقعا حضور نجف‌نژاد در هیات مدیره استقلال تشریفاتی است چرا استعفا نمی‌دهد؟ اما در مورد خودم باید بگویم حضور ما در هیات مدیره استقلال تشریفاتی نیست.

واکنش جالب صاحب‌پناه به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال پیش زمینه‌ای برای اتفاقات جدید در این مجموعه خواهد بود چرا که صحبت‌های نجف‌نژاد و جبهه‌گیری صاحب‌پناه مبنی بر استعفای او قطعا با واکنش‌های جدی رو به رو خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز