خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطعی نیست / خوش‌بینی مفرط به مرد پرتغالی

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۸۹۹

تمامی توافقات تاکنون شفاهی بوده و هیچگونه توافق کتبی و قطعی وجود ندارد و تا زمانی که کی روش قرارداد جدیدش را امضا نکرده نمی توان با قطعیت از ادامه همکاری با این مربی پرتغالی حرفی زد.

یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال هنوز قطعی نیست و او تاکنون پاسخ مشخصی در این زمینه ارائه نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی‌که مسئولان فدراسیون فوتبال از قطعی بودن تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی خبر می‌دهند، یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال گفت: تمامی توافقات تاکنون شفاهی بوده و هیچ‌گونه توافق کتبی و قطعی وجود ندارد و تا زمانی که کی‌روش قرارداد جدیدش را امضا نکرده، نمی‌توان با قطعیت از ادامه همکاری با این مربی پرتغالی حرفی زد.

وی که از ریز مفاد قرارداد کی‌روش آگاه است، تصریح کرد: پس از مذاکراتی که با کی‌روش انجام شد، یک نسخه از کپی قرارداد مورد نظر فدراسیون به وی ارائه شد و قرار است او پس از بررسی‌های لازم ۲۰ مرداد به تهران بیاید و قرارداد نهایی را امضا کند.

این مقام آگاه از ذکر مبلغ قرارداد کی‌روش خودداری کرد، ولی یادآور شد: قرارداد وی تعدیل شده و با پاداش‌هایی که فدراسیون برای او در نظر گرفته نظر مساعد کی‌روش از نظر مالی تامین شده است.

وی استفاده از دو دستیار ایرانی را در کادر فنی و نظارت بر تیم امید را از دیگر الزامات فدراسیون برای کی‌روش نام برد و یادآور شد: قرارداد کی‌روش ۴ ساله و تا پایان سال ۲۰۱۸ خواهد بود و نسبت به مربیان همسطح او از رقم متعادلی برخوردار است.

این مقام مسئول در پایان گفت: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و قطعا با حسابگری تیم ملی ایران و طرفداران پرشمار آن را به کار در دیگر کشورها ترجیح می‌دهد، هر چند نباید در این زمینه چندان خوش‌بینانه عمل کنیم و هر لحظه این آمادگی را داشته باشیم تا گزینه جدید و همسطحی را برای تیم ملی به خدمت بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز