خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج در گفت‌وگو با ایلنا:

صداوسیما حق واقعی فوتبال را پرداخت کند / کی‌روش دیگر نگاه از بالا به پایین ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۸۳۰

خوشبختانه کی‌روش نقطه نظرات ما را پذیرفته و دیگر نگاه از بالا به پایین ندارد و با تعاملی که ایجاد شده مطمئنا برنامه‌های لیگ و تیم ملی با هماهنگی خوبی به پیش خواهد رفت.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه امسال باید حق واقعی فوتبال از پخش تلویزیونی استیفا شود، تاکید کرد: صدا و سیما باید حق واقعی فوتبال را پرداخت کند.

مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: بین رقم پیشنهادی صدا و سیما و نقطه نظرات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فاصله بسیار زیادی وجود دارد و امیدواریم در جلسه‌ای که با مسئولان صدا و سیما خواهیم داشت به تفاهم لازم دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: فدراسیون فوتبال سال‌هاست به دنبال دستیابی به حق واقعی فوتبال است، ولی تاکنون به آنچه باید دست نیافته، ولی امسال مصمم هستیم با توجه به افزایش هزینه‌‌ها و مشکلات باشگاه‌ها حق واقعی فوتبال را بگیریم.

تاج تاکید کرد: در این زمینه هیات رئیسه سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون فوتبال به جمع‌ بندی خوبی رسیده‌اند و درنظر داریم در نشست روز چهارشنبه با مسئولان صدا و سیما نقطه نظرات خود را به اطلاع آنها برسانیم و از حق فوتبال دفاع کنیم.

رئیس سازمان لیگ در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای فصل جاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: امسال لیگ بدون وقفه برگزار خواهد شد و تنها ۵۰ روز برای مسابقات جام ملت‌های آسیا لیگ تعطیل می‌شود و به غیر از این موضوع هیچ تعطیلی برای مسابقات وجود ندارد و اغلب دیدارها حداقل در نیم فصل اول روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به تفاهم خوبی با کی‌روش در زمینه برنامه‌ریزی لیگ دست یافتیم، اظهار داشت: پیش از این شاید شناخت زیادی از یکدیگر نداشتیم و همین مساله اختلافاتی را ایجاد می‌کرد، اما ما همواره پای حرف و برنامه‌های‌ خود می‌ایستادیم و فصل گذشته دیدید لیگ با بهترین برنامه‌ریزی به پایان رسید.

تاج تاکید کرد: خوشبختانه کی‌روش نقطه نظرات ما را پذیرفته و دیگر نگاه از بالا به پایین ندارد و با تعاملی که ایجاد شده مطمئنا برنامه‌های لیگ و تیم ملی با هماهنگی خوبی به پیش خواهد رفت.

رئیس سازمان لیگ اظهار داشت: مبنای کار ما برای تیم ملی قانون فیفا دی خواهد بود و تلاش داریم در این روزها مسابقات لیگ را برگزار نکنیم تا تیم ملی بتواند برنامه‌های آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی خود را برگزار کند.

وی اظهار داشت: طبق هماهنگی با کی‌روش لیگ در ماه سپتامبر ۱۰ روز تعطیل می‌شود و از آن طرف در نیم فصل ۱۰ روز در اختیار تیم ملی خواهد بود تا برنامه‌های تدارکاتی خود را دنبال کند.

تاج در بخش پایانی سخنان خود درخصوص صدور کارت جعلی بازیکنان لیگ اظهار داشت: این موضوع به سازمان نظام وظیفه مربوط می‌شود و این سازمان در جلساتی که در این زمینه برگزار می‌کند به شدت پیگیر موضوع است و قرار است نتایج جلسات خود را به سازمان لیگ اعلام کند تا به نحو مقتضی با بازیکنان متخلف برخورد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز