خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در برج میلاد؛

برترین‌های لیگ سیزدهم معرفی شدند / فرکی بهترین مربی، ‌ آندو بهترین بازیکن

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۳۸

آندرانیک تیموریان هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال به عنوان بهترین بازیکن لیگ سیزدهم انتخاب شد. در این بخش پیام صادقیان و بختیار رحمانی رقیبان آندو بودند.

طی مراسمی از سوی سازمان لیگ فوتبال برترین‌های فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مدیران و پیشکسوتان و اهالی فوتبال در سالن مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، برترین‌های فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شدند.

بر این اساس حسین فرکی عنوان‌های بهترین مربی و مربی اخلاق فصل سیزدهم لیگ برتر ایران را از آن خود کرد. در بخش بهترین مربی لیگ علی دایی و یحیی گل محمدی نیز نامزد بودند.

همچنین در بخش بهترین های لیگ برتر، آندرانیک تیموریان هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال به عنوان بهترین بازیکن فصل سیزدهم انتخاب شد. در این بخش پیام صادقیان و بختیار رحمانی رقیبان آندو بودند.

همچنین علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز حضور داشت، عنوان بهترین داور فصل را از آن خود کرد. موعود بنیادی‌فر و حسین زرگر دیگر نامزدهای این بخش بودند.

حسن کامرانی فر، کمک‌داور بین‌المللی ایران نیز که به همراه فغانی در برزیل حضور داشت، به عنوان بهترین کمک‌داور فصل سیزدهم برگزیده شد. سازمان لیگ رضا سخندان و حسن ظهیری را به عنوان رقبای کامرانی‌فر انتخاب کرده بود.

کریم انصاری فرد مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی با به ثمر رساندن ۱۴ گل در فصل سیزدهم عنوان برترین گلزن این فصل را به دست آورد.

رسول نویدکیا بازیکن فصل گذشته نفت تهران که در فصل چهاردهم به جمع سپاهانی‌ها اضافه شده، عنوان بازیکن اخلاق فصل سیزدهم را کسب کرد.

محمد عباس‌زاده مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس که در ۸ دیدار پایانی لیگ با پیراهن این تیم توانست چندین گل حساس به ثمر برساند، به عنوان پدیده فصل سیزدهم لقب گرفت. مهدی شریفی و سعید عزت اللهی رقبای مهاجم جوان پرسپولیس بودند.

همچنین تیم نفت تهران هم به عنوان تیم اخلاق لیگ انتخاب شد.

در بخش بهترین میزبان لیگ سیزدهم این عنوان به هیات فوتبال استان کرمان رسید. باشگاه فولاد خوزستان هم به عنوان تیم سازنده لیگ برگزیده شد.

برترین‌های فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال از سوی اهالی فوتبال، کارشناسان، مربیان و اصحاب رسانه انتخاب شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز