خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه‌ملوان به اظهارات سرپرست‌تراکتور

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۶۸

پس از اظهارات سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد باشگاه ملوان این باشگاه، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

باشگاه ملوان بندرانزلی، پس از اظهارات سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد باشگاه ملوان بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه ملوان، پس از اظهارات ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد باشگاه ملوان این باشگاه، بیانیه‌ای را به این شرح منتشر کرد: محمد پور رحمت الله به مدت دو سال و شاهین ثاقبی به مدت ۳ سال دیگر با باشگاه ملوان بندرانزلی قرارداد دارند که در این بین محمد پور رحمت الله در تاریخ سوم خرداد ۹۳ قرارداد خود را به مدت ۲ فصل دیگر با باشگاه ملوان تمدید کرد و قرارداد داخلی بازیکنان و عکس‌ها و اسناد آنها موجود است اما در عین ناباوری برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران دو بازیکن که پله‌های پیشرفت و ترقی را در باشگاه نظامی ملوان طی کرده‌اند و همه داشته‌های خود را مدیون جوانگرایی و نگاه باشگاه ملوان به جوانان هستند. به یکباره پس از تمدید قرارداد و حضور در تمرینات ملوان یک شبه به دلیل مبلغ مالی بیشتر در یک چرخش ۱۸۰ درجه ای از دیگر تیم نظامی کشور یعنی تراکتورسازی تبریز سر در آوردند.

پس از اقدام تعجب برانگیز و دور از ذهن این دو بازیکن جوان و کم تجربه که در اردوی تیم ملی حضور داشتند و با گفتن دروغ به سرمربی تیم ملی و به بهانه امتحانات پایان ترم دانشگاه اردوی تیم ملی را ترک و با یک مدیر برنامه نام آشنا که حکایت غریبی در شهر انزلی دارد راهی شهر تبریز می‌شوند و با وصف بر اینکه پس از اتمام دوران مقدس سربازی مجددا موظفند به باشگاه ملوان برگردند و باقیمانده مدت قرارداد خود را بر مبنای مبلغ مالی مندرج در برگه قرارداد ثبت در فدراسیون در تیم ملوان بازی کنند و پس از اتمام مدت سربازی هرگز رضایت نامه این دو بازیکن تا پایان مدت قراردادشان برای تیم دیگری صادر نخواهد شد، با اندکی مبلغ بیشتر با تیم تراکتور سازی تبریز قرارداد می‌بندند.

حال از اینکه این دو بازیکن چگونه و توسط چه کسانی تصمیم گرفتند به خاطر مبلغ اندکی بیشتر به دیگر تیم نظامی لیگ برتر بپیوندند، باشد برای زمانی دیگر، اما آنچه که باشگاه ملوان و هواداران ملوان از باشگاه بزرگ تراکتورسازی تبریز انتظار داشتند، با توجه به روابط حسنه دو باشگاه مخصوصا پس از اتفاقات تلخ زلزله آذربایجان و ابراز همدردی باشگاه ملوان با باشگاه تراکتورسازی تبریز و مردم خوب و دوست داشتنی آذربایجان و رابطه بسیار خوب هواداران دو تیم با یکدیگر، حداقل همکاری لازم را با باشگاه ملوان می‌داشتید. به هر شکل انتظار از تیم‌های ریشه‌دار همچون تراکتور سازی تبریز بیشتر است و به جنابعالی توصیه می‌شود در ادبیات گفتاری خود به عنوان سرپرست تیم بزرگ تراکتورسازی تبریز تغییراتی ایجاد کنید تا خدای ناکرده موجبات دلخوری و کدورت بین هواداران دو تیم نشود. زیرا همانگونه که در دو سال گذشته شاهد بودید هر دو باشگاه روابط بسیار خوبی با یکدیگر داشته اند و هواداران دو تیم نیز در بازی های لیگ برتر بهترین میزبانی را از یکدیگر نموده اند.

باشگاه ملوان به عنوان یک تیم ریشه دار و مردمی به خاطر احقاق حق هواداران خود این قضیه را از طریق تربیت بدنی نیروهای مسلح پیگیری خواهد و حتی در صورت نیاز نزد فرمانده محترم کل سپاه و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواهد رفت تا هواداران هر دو تیم خوب و ریشه دار کشورمان از نحوه انتقال این دو بازیکن مطلع شوند. قضاوت نزد افکار عمومی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز