خبرگزاری کار ایران

جام ستاره ها ۹۳

پرسپولیس قهرمان شد / سلطانی بهترین دروزازبان

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۵۱

تیم پرسپولیس به عنوان قهرمانی مسابقات جام ستاره ها دست یافت.

تیم پرسپولیس به عنوان قهرمانی پنجمین دوره مسابقات جام ستاره ها دست یافت.

به گزارش ایلنا، مسابقه نهایی این دوره از جام بسیار تنگاتنگ و نفس گیر بین تیم های پرسپولیس و پدر خوب برگزار و پس از وقت قانونی نتیجه مساوی ۴-۴ را در بر داشت. در وقت اضافه(دو زمان ۵ دقیقه ای) هیچ گلی رد و بدل نشد و کار به ضربات پنالتی رسید.

که این بازی با نتیجه ۶-۴ به نفع تیم پیشکسوتان پرسپولیس به پایان رسید و عنوان قهرمانی از آن این تیم شد، پدر خوب هم به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد.

گل های پرسپولیس توسط رضا جباری دقایق ۷ و ۳۰، علیرضا امامی فر دقیقه ۸ و سهراب انتظاری دقیقه ۳۲ و گل های پدر خوب توسط حمید آیت الهی دقایق ۶ و ۹، محمد هاشم زاده دقیقه ۳۳و حسین معمار دقیقه ۳۸ به ثمر رسید.

پنجمین دوره جام ستاره ها با قهرمانی پیشکسوتان پرسپولیس، نایب قهرمانی پدر خوب و سومی تیم موسیقی در رمضان ۹۳ به پایان رسید.

طبق نظر کارشناسان جام ستاره ها علیرضا امامی فر به عنوان بهترین بازیکن فینال شناخته و هدایای بسیار نفیسی دریافت کرد. بهروز سلطانی(دروازه بان تیم پیشکسوتان پرسپولیس) به عنوان بهترین دروازه بان پنجمین دوره جام ستاره ها معرفی شد. کاپ قهرمانی آقای گل این دوره از جام ستاره ها به مهدی شیری بازیکن تیم موسیقی اهدا شد. مهدی شیری در این دوره بیشترین گل زده را داشت.

در پایان از سعید مظفری زاده رئیس کمیته داوران و محمد فنایی سرداور مسابقات با اهدای تقدیرنامه و هدایایی تقدیر به عمل آمد. کاپ اخلاق هم به تیم هنرمندان ستاره اهدا شد و بدین ترتیب پرونده پنجمین دوره جام ستاره ها تا رمضان ۱۳۹۴ بسته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز