خبرگزاری کار ایران

رسانه های اسپانیا خبر دادند؛

مذاکرات نکونام با باشگاه اوساسونای اسپانیا / استقبال هواداران از بازگشت کاپیتان ایران

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۶۹

مقامات باشگاه اوساسونا نیز که تمایل به حضور دوباره نکونام در این تیم دارند، بعد از اطلاع از تمایل نکونام برای بازگشت، اعلام آمادگی کرده اند که با وی پای میز مذاکره بنشینند.

رسانه های اسپانیا از مذاکره جواد نکونام با باشگاه فوتبال اوساسونا این کشور ظرف روزهای آینده خبر دادند.

به گزارش ایلنا، روزنامه های اسپانیایی نوشتند: این هافبک ایرانی با وجود سقوط تیم اوساسونا به لیگ دسته دوم اسپانیا و همچنین آگاهی از وضعیت مالی باشگاه، تمایل دارد به این تیم بازگردد.

بنابر این گزارش، وی که هنوز از باشگاه اوساسونا طلبکار است، بعد از گذشت دو سال از ترک این تیم در چند روز آینده به پامپلونا می رود تا با مسئولان باشگاه مذاکره کند.

مقامات باشگاه نیز که تمایل به حضور دوباره نکونام در این تیم دارند، بعد از اطلاع از تمایل نکونام برای بازگشت، اعلام آمادگی کرده اند که با وی پای میز مذاکره بنشینند.

روزنامه های اسپانیایی در همین راستا از تمایل هواداران تیم اوساسونا برای بازگشت نکونام خبر داده اند و نوشته اند نتایج یک نظرسنجی از ۴۰۰ نفر از خوانندگان این روزنامه نشان می دهد حدود ۸۳ درصد از این افراد به سوالی در مورد احتمال بازگشت نکونام به اوساسونا پاسخ مثبت داده اند.

بر اساس این گزارش، نکونام کاپیتان ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، بعد از پایان قرارداد خود با تیم الکویت کویت، هم اکنون بازیکن آزاد است و تیم ندارد.

نکونام اولین بار در سال ۲۰۰۶ از الشارجه به اوساسونا پیوست و در مدت شش سال حضور خود در این تیم ۱۵۷ بار به میدان رفت و ۲۶ گل به ثمر رساند.

این بازیکن ۳۳ ساله در تابستان ۲۰۱۲ به دلیل سیاست اوساسونا برای تمدید نکردن قرارداد بازیکنان بالای ۳۰ سال خود، این باشگاه را ترک کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز