خبرگزاری کار ایران

عصر امروز برگزار می‌شود؛

مجمع عمومی هیات فوتبال اصفهان با حضور کفاشیان

کد خبر : ۱۸۹۱۱۲

این مجمع امروز راس ساعت ۱۸:۳۰ با حضور علی کفاشیان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولین باشگاه‌های ذوب‌آهن، سپاهان‌اصفهان و گیتی‌پسند و ۴۸ عضو برگزار می‌شود.

مجمع عمومی عادی سالیانه اصفهان با حضور علی کفاشیان - رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی اکبر ابرقویی‌نژاد - رئیس هیات فوتبال استان اصفهان دراین باره گفت: امروز مجمع عمومی عادی سالانه هیات فوتبال استان اصفهان برگزار می شود. بعد از چالش هایی که در سال گذشته هیات فوتبال استان رو به رو بوده و حمایتهای خوبی که رئیس فدراسیون از هیات فوتبال داشت، این مجمع امسال برگزار می شود. سال گذشته متاسفانه امکان برگزاری این مجمع نبود.

وی افزود: این مجمع امروز راس ساعت ۱۸:۳۰ با حضور علی کفاشیان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولین باشگاه‌های ذوب‌آهن، سپاهان‌اصفهان و گیتی‌پسند و ۴۸ عضو برگزار می‌شود. بررسی عملکرد سال ۹۲ و همچنین برنامه های سال ۹۳ در دستور کاری این مجمع بوده و نقطه نظرات اعضای مجمع در ارتباط با توسعه فوتبال و مشکلاتی که در این رشته وجود دارد، بحثو بررسی می شود.

پس از پایان این نشست، مراسم افطار با حضور علی کفاشیان - رئیس فدراسیون و عزیزانی که در فوتبال استان فعال هستند، برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز